تکریم ایثارگران از رمزهای اصلی ماندگاری انقلاب است

14:00 - 09 اسفند 1394
کد خبر: ۱۴۱۸۸۵
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: یکی از رمزهای اصلی ماندگاری انقلاب تکریم و احترام به ایثارگران و خانواده های آنان است.
به گزارش گروه جامعه به نقل از بنیاد شهید، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی شهیدی در دیدار با کارکنان ستادی مرکز ارتباطات و مراجعات بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: این مرکز به عنوان یکی از راه های مهم ارتباطی با ایثارگران نقش بسیار مهم و اساسی در احترام و تکریم ایثارگران دارد.

معاون رئیس جمهوری با بیان اینکه هاتف، پل ارتباطی بنیاد با جامعه ایثارگران است، ادامه داد: فلسفه تشکیل هاتف افزایش ارتباط با ایثارگران با کمترین تماس حضوری در سازمان در راستای تکریم ایثارگران و تسهیل دریافت خدمات توسط آنان است.

شهیدی خاطرنشان کرد: به همین منظور باید زیرساخت های لازم برای نهادینه کردن فرهنگ عدم مراجعه حضوری به سازمان در بنیاد شهید و امور ایثارگران ایجاد شود.

معاون رئیس جمهوری تاکید کرد: فعالیت هاتف باید به شکلی باشد که در صورت مراجعه حضوری ایثارگران، بهترین برخورد با آنان صورت بگیرد و در صورت تماس سیستمی نیز مطلوب ترین پاسخ را در کوتاه ترین زمان دریافت کنند.

شهیدی همچنین بر لزوم انجام نظارت بر عملکرد هاتف از سوی این مجموعه تاکید کرد و از تلاش های کارکنان این مجموعه تقدیر و تشکر به عمل آورد.

در این جلسه گزارش عملکرد مرکز ارتباطات و مراجعات بنیاد شهید و امور ایثارگران (هاتف) ارائه شد.

براساس آمار بنیاد شهید، تعداد جانبازان کشور 546 هزار و 108 تن است که از این تعداد 320 هزار و 528 تن، جانباز زیر 25 درصد(شامل 59 درصد از جانبازان) هستند و 225 هزار و 580 تن (شامل 41 درصد جانبازان) بیش از 25 درصد جانبازی دارند.

انتهای پیام /


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *