رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

تلگرام امکان ویرایش نوشته ها را مهیا کرده است

14:40 - 08 اسفند 1394
کد خبر: ۱۴۱۴۹۳
دسته بندی: فضای مجازی ، عمومی
شما با به روزرسانی جدید تلگرام می توانید پیام های مخفی در کانال تلگرام خود بفرستید و زیر هر پست نام کاربری خود را به صورت امضا درج کنید.
به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی ، تلگرام پیام‌رسان محبوب این روزهای دنیا و پرطرفدار در ایران که به‌تازگی رکورد صد میلیون کاربر فعال در ماه را نیز به نام خود ثبت کرده است اخیرا به‌روزرسانی‌های جدیدی را منتشر می‌کند و در این به‌روزرسانی‌ها امکانات بسیاری را به پیام‌ رسان خود در پلتفرم‌های مختلف اضافه می‌کند.

 در آخرین به‌روزرسانی تلگرام، مدیران کانال‌ها قادر خواهند بود تا پست‌های دلخواه خود را به‌صورت پنهان در کانال قرار داده و در زمان دلخواه منتشر کنند، درواقع می‌توانند به‌نوعی پست‌های خود را در کانال پیش‌نویس کنند، مدیران کانال‌ها هم‌چنین قادر خواهند بود تا در زیر هر پست نام کاربری خود را به‌صورت امضا درج نمایند، امضای عمومی که اجازه تماس با حساب کاربری مدیر کانال را به سایر کاربران نمی‌دهد.

تلگرام امکان ویرایش نوشته ها را مهیا کرده است

اما به‌روزرسانی جدید تلگرام تنها محدود به کانال‌ها نمی‌شود، بلکه در نسخه جدید خود به شما اجازه می‌دهد تا پست‌های ربات‌ها را نیز مانند کانال به‌راحتی با دوستان خود به اشتراک گذاشته و فوروارد کنید.

تلگرام امکان ویرایش نوشته ها را مهیا کرده است

تلگرام علاوه بر قابلیت‌های ذکرشده، به یکی از نیازهای همیشگی کاربران نیز در این نسخه توجه کرده است؛ بسیاری از کاربران در گروه‌ها و همچنین مدیران در کانال‌ها پس از ارسال پست و یا مطلب خود نیازمند ویرایش آن بودند اما پیش‌ از این تلگرام اجازه ویرایش را به کاربران نمی‌داد و مجبور بودند برای ویرایش مطلب خود آن‌ها را پاک‌کرده و از اول منتشر کنند، اما تلگرام در به‌روزرسانی جدید خود امکان ویرایش نوشته‌ها را در سوپر گروه‌ها و کانال‌ها مهیا کرده است، برای این کار کاربران می‌توانند در نسخه اندروید با یک‌بار ضربه به متن و در نسخه iOS با دوبار ضربه (اشاره) به ویرایش متن موردنظر خود بپردازند.

منبع: آی تی رسان

/
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *