کاشت بیش از 14 هزار مترمربع فضای سبز در ورودی‌های شهر تهران

23:50 - 08 اسفند 1394
کد خبر: ۱۴۱۳۶۳
معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 19 از کاشت 14 هزار و 200 مترمربع فضای سبز و درخت در محورهای ورودی شهر تهران خبر داد.

به گزارش گروه جامعه ، مسعود سلیمی گفت: در طرح استقبال از بهار اداره فضای سبز این حوزه، 14 هزار و 200 متر مربع کاشت فضای سبز در بزرگراه ها، فرودگاه بین المللی امام و خاور شهر پیش بینی شده که بیش از 5 هزار متر مربع آن طی بازه اول (از 15 تا 30 بهمن) انجام شده است.

وی افزود: به مناسبت فرارسیدن سال جدید، نواقص بیش از 4800 مورد مبلمان شهری شامل سطل های زباله، پایه چراغها و نیمکت ها رفع و مجددا رنگ آمیزی خواهد شد.

همچنین نواقص 794 دستگاه ورزشی رفع و 1252 آبنما نیز تعمیر و رنگ آمیزی می شود.

سلیمی ادامه داد: در فعالیت کاشت پیاز لاله در بوستانهای سطح منطقه، تاکنون 67 هزار پیاز در بوستانها کاشته شده است ضمن اینکه بوستانهای جنگلی سطح منطقه نیز درطرح استقبال از بهار برای روز طبیعت آماده سازی می شود.

به گفته وی به منظور جلب مشارکت شهروندان در توسعه فضای سبز و تلطیف هوای شهر تهران 14 هزار و 800 نهال رایگان در طرح استقبال از بهار بین شهروندان توزیع می شود.

این مسئول در ادامه به فعالیت کاشت نهال در حاشیه معابر، بوستانها و داخل رفیوژها اشاره کرد و گفت: طبق پیش بینی اداره فضای سبز این حوزه، 16 هزار و 350 نهال در فضاهای باز منطقه کاشته خواهد شد.

سلیمی ادامه داد: رفع نواقص زمینهای بازی کودکان، تعمیر سرویسهای بهداشتی، آذین بندی بوستانها و معابر شاخص از دیگر فعالیتهای اجرایی در طرح استقبال از بهار این حوزه است.

گفتنی است طرح استقبال از بهارحوزه خدمات شهری و محیط زیست از 15 بهمن شروع شده وطی 5 بازه زمانی تا 30 فرودین ادامه خواهد داشت.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *