رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

میوه شب عید تامین شد / قیمت ها افزایش ندارد

9:45 - 08 اسفند 1394
کد خبر: ۱۴۱۲۳۴
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
وزارت جهاد کشاورزی درباره ذخیره سازی و تامین میوه شب عید و همچنین مرغ و تخم مرغ در سراسر کشور اطمینان داد.
به گزارش گروه اقتصاد ، مهدی کاظم نژاد  اظهار داشت: باتوجه به تجارب سال های گذشته و آسیب شناسی نظام توزیع، در سال جاری ذخیره سازی میوه شب عید در استان های مسافر پذیر و در بازارهای هدف در سراسر کشور انجام شده است.
 
وی افزود: برای تامین به موقع میوه شب عید دیگر زمان را از دست نمی دهیم و از همان ذخایر محل تقاضا برای عرضه هم اقدام خواهیم کرد.
 
کاظم نژاد گفت: امسال تولید میوه در داخل کشور به میزان کافی است و در مراکزی که برای توزیع در نظر گرفته است بر قیمت و کیفیت کالاها و میوه ها نظارت کافی داریم و این روند را به صورت مرتب پایش و رصد می کنیم.
 
مدیرکل دفتر امور اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی تصریح کرد:‌ با توجه به مدیریت مطلوب طرف های عرضه،‌ در سال جاری غافلگیر نخواهیم شد.
 
بنابراین گزارش به دلیل تولید فراوان میوه در حال حاضر هیچ میوه‌ای به غیر از موز، آناناس، نارگیل و انبه مجوز ورود به کشور ندارد و بر اساس ابلاغ وزیر کشور به همه استانداری‌ها، واردات هرگونه میوه به کشور ممنوع است و سلامت و بهداشت این میوه ها نیز تایید نمی شود.  
 
در سال جاری هیچ برنامه‌ای برای صدور مجوز واردات میوه به کشور وجود ندارد و تولید داخلی انواع میوه کافی و پاسخگوی نیاز داخلی است.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *