اجرای طرح قاضی مدرسه در دادگستری شهرستان بوئین زهرا

20:30 - 07 اسفند 1394
کد خبر: ۱۴۱۰۲۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
حجت الاسلام مظفری از اجرای طرح "قاضی مدرسه" در شهرستان بوئین زهرا خبرداد.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین، حجت الاسلام علی مظفری در دومین جلسه اجرای طرح "قاضی مدرسه" كه در هنرستان كوثر برگزار شد، بیان کرد: در راستای آشناسازی دانش آموزان با مسائل حقوقی و قضایی و همچنین آسیب های اجتماعی ، نشست های پرسش و پاسخ با حضور مسئولین دادگستری در تعدادی از مدارس شهرستان بوئین زهرا تحت عنوان "طرح قاضی مدرسه" برگزار می شود.

رئیس دادگستری شهرستان بوئین زهرا ادامه داد: امروز با توجه به شرایط جامعه این طرح را اجرا می كنیم تا دانش‌آموزان ما با آشنایی و آگاهی بیشتری در جامعه حضور داشته باشند و به نوعی در راستای پیشگیری هم می توان به ظرفیت های دانش آموزان افزود.

وی اضافه كرد: با توجه به آسیب های موجود در جامعه، توصیه می كنیم تا مراقبت ویژه در حوزه روابط اجتماعی، فعالیت در فضای مجازی داشته باشید همچنین در  تصمیم گیری های عاقلانه با اتکا به مشورت والدین و افراد آگاه حركت كنید.

در ادامه مدیر آموزش و پرورش بوئین زهرا گفت: با توجه به ضرورت جلوگیری از شیوع آسیب های اجتماعی و بالابردن آگاهی دانش آموزان نسبت به مسائل حقوقی ، طرح قاضی مدرسه با همکاری دادگستری اجرا می شود.

محمدحسن قهرمانی عنوان كرد: از نظر ما با عنایت به نقش ویژه مدرسه در جریان های فرهنگ و تربیت جامعه، می توان در مسیر افزایش آگاهی و رشد اجتماعی دانش آموزان و خانواده ها از مدارس استفاده كرد.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *