رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

ممنوعیت تردد وسیله نقلیه سنگین در محورهای شمالی/مسدود بودن 6 محور مواصلاتی

9:48 - 06 اسفند 1394
کد خبر: ۱۴۰۳۱۱
سرهنگ رحمانی از ممنوعیت تردد وسیله نقلیه سنگین در محورهای شمالی خبر داد و گفت: برابر گزارش‌های دریافتی 6محور مواصلاتی به دلیل نبود ایمنی و شرایط بد جوی مسدود است.
ممنوعیت تردد وسیله نقلیه سنگین در محورهای شمالی/مسدود بودن 6 محور مواصلاتی
سرهنگ نادر رحمانی، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار گروه جامعه درباره وضعیت جاده‌های کشور اظهار کرد: برابر گزارش‌های دریافتی اکثر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار  است.

وی در ادامه به مسدود بودن 5 محور مواصلاتی اشاره کرد و گفت:  محور پونل به خلخال واقع در استان‌های گیلان و اردبیل، محور شمشک - دیزین واقع در استان‌های البرز و تهران، محور سروآباد- پاوه، واقع در استان کردستان، محور گنجنامه-تویسرکان واقع در استان همدان و محور سی سخت - بیده، واقع در استان کهگیلویه و بویراحمد و همچنین  آزاد راه چالوس- مرزن آباد به دلیل شرایط جوی و نبود ایمنی مسدود است.

سرهنگ رحمانی به محدودیت‌ها اشاره کرد و گفت:  تردد موتور سیکلت امروز و فردا در محورهای كرج – چالوس، هراز، فيروزكوه و محورتهران – سمنان – مشهد و بالعكس ممنوع  است، گفت: تردد انواع تريلر، كاميون و كاميونت از محور كرج – چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا  با اشاره به این مطلب که تردد تمامی كاميون‌ها و كاميونت‌ها به استثنای حاملين مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت8 الي 24 امروز و فردا ممنوع است، گفت: تردد تمامی تريلرها به استثنای حاملين مواد سوختی و فاسد شدنی در محور فیروزکوه از ساعت8 الی 24 امروز از تهران به قائم شهر و بالعكس، ممنوع است.

محور پلدختر-اسلام اباد و پلدختر-اندیمشک اشاره کرد و گفت: تردد تمامی تانکرهای عراقی وخودروهای حامل فرآورده های نفتی ازساعت 7 تا 24  امروز و فردا درمحورهای پلدختر-اسلام آباد وپلدختر-اندیمشک وبالعکس ممنوع است و خودروهای مذکور باید ازمحورجایگزین کرمانشاه-نهاوند-بروجرد-خرم آباد پل زال وبالعکس استفاده  کنند.







ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *