تعجب می‌کنم، برخی حرف‌هایی می‌زنند که به خیال خودشان نوعی تضعیف رهبری است/ اینکه فردی ولو با سابقه در انقلاب متوجه نشود حرفی که می‌زند به کجا صدمه می‌رساند، جای تاسف دارد

8:11 - 05 اسفند 1394
کد خبر: ۱۳۹۷۶۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه اقتدار امروز نظام جمهوری اسلامی مدیون تدابیر و دور اندیشی‌های رهبری است، گفت: رهبریت این نظام محور انسجام و اقتدار این کشور است و من تعجب می‌کنم، برخی افراد حرف‌هایی می زنند که به خیال خودشان نوعی تضعیف رهبری است.
به گزارش خبرنگار حقوقی و قضایی ، آیت الله آملی لاریجانی، رئیس قوه قضاییه طی سخنانی در جمع مردم ولایتمدار و شهید پرور میاندرود با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو اظهار کرد: امروز پیش از هر زمان دیگری بحث انتخابات برای کشور اهمیت دارد و دلیل این امر واقعیتی است که در سطح منطقه و در سطح بین المللی وجود دارد.

وی با بیان اینکه امروز اقتدار نظام جمهوری اسلامی خار چشم دشمنان است، گفت: اقتدار نظام جمهوری اسلامی در خارج مرزهای کشور و در میان توده‌های مردم مسلمان اعم از شیعه و سنی  موجب شده تا کشورهای غربی احساس خطر کنند. بنابراین با تمام وجود در مقابل جمهوری اسلامی به شرارت و شیطنت مشغول هستند.

آیت الله آملی لاریجانی با بیان اینکه امروز نظام جمهوری اسلامی از هر زمان دیگری مقتدرتر است، تصریح کرد: سعودی‌ها به این دلیل که مردم یمن با نظام جمهوری اسلامی احساس برادری می‌کنند در هراس هستند و این امر در حالی است که یمن یک کشور عربی محسوب می‌شود و با ما مرز مشترک و قرابتی ندارد.

رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه آمریکایی ها بیش از هزار میلیارد دلار صرف جنگ افزار برای حمله به عراق کردند، گفت: امروز کشور عراق نسبت به جمهوری اسلامی بسیار نزدیک تر از سابق است و وقتی داعشی ها قصد داشتند ظرف چند ساعت بغداد را تصرف کنند، ایران به کمک مردم عراق شتافت و آنها اقتدار سیاسی و نظامی جمهوری اسلامی را درک کردند.

وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران امروز به لحاظ سیاسی در همه کشورها نفوذ پیدا کرده است و این نفوذ، دخالت نظامی نیست؛ بلکه نفوذ به قلوب مردم است.

آیت الله آملی لاریجانی با اشاره به تهدیدهایی که از جانب دشمنان متوجه نظام جمهوری اسلامی است، اظهار کرد: امروز حضور یکپارچه مردم در انتخابات مثل همیشه بازدارندگی خواهد داشت و نقشه‌های کشورهای سلطه گر را خنثی می‌کند.

رئیس دستگاه قضا با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات پیام آور یکپارچگی آنها و اقتدار نظام خواهد بود، گفت: مردم ما از هر قشری و با هر میزان سواد، همواره تحلیل سیاسی روشن و درستی داشته اند و با همین تحلیل های سیاسی روشن و درست در صحنه حاضر می شوند و بصیرت هم همین است.

وی با بیان اینکه بصیرت مردم این است که بین اصل نظام و مشکلات موجود تفاوت قائل شوند، اظهار کرد: مردم ما هر جا احساس کنند اصل نظام به آنها نیاز دارد، در صحنه حاضر می شوند و انشاءالله مردم ما در انتخابات پیش رو مانند همیشه حماسه بیافریند و اقتدار نظام جمهوری اسلامی را به رخ دشمنان بکشند.

آیت الله آملی لاریجانی با اشاره به اظهارات اخیر مسئولان آمریکایی مبنی بر اینکه همه ایرانی‌ها تندرو هستند، گفت: علت اینکه امریکایی ها این سخنان را به زبان می آورند، تبعیت مردم ما از رهبری است و مردم ما می دانند چه کسانی دلسوز نظام هستند و چه کسانی در تبعیت از غربی‌ها با رهبری زاویه دارند.

رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه اقتدار امروز نظام جمهوری اسلامی مدیون تدابیر و دور اندیشی‌های رهبری است، تصریح کرد: رهبریت این نظام محور انسجام و اقتدار این کشور است و من تعجب می‌کنم برخی افراد حرف‌هایی می زنند که به خیال خودشان نوعی تضعیف رهبری است. اینکه فردی ولو با سابقه در انقلاب متوجه نشود حرفی که می زند به کجا صدمه می رساند، جای تاسف دارد.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *