شیوه‌نامه ثبت نام مدارس شاهد در سال آینده به تصویب رسید

0:10 - 05 اسفند 1394
کد خبر: ۱۳۹۵۳۳
دسته بندی: جامعه ، عمومی
شیوه‌نامه ثبت نام مدارس شاهد برای اجرا در سال تحصیلی 96-95 در جلسه ستاد مرکزی شاهد به تصویب رسید.

به گزارش گروه جامعه ، در جلسه ای که با حضور حجت الاسلام سید حسن موذنی، معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران، محمد دیمه‌ور، معاون وزیر و رئیس ستاد مرکزی شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش، کفراشی مدیرکل شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش و فقیه مدیرکل آموزش بنیاد در وزارت آموزش و پرورش برگزار شد، شیوه نامه مدارس شاهد بررسی و با انجام تغییراتی برای اجرا در سال تحصیلی 96-95 به تصویب رسید.

بر اساس این شیوه نامه، ثبت‌نام و پذیرش تمام دانش‌آموزان شاهد و غیرشاهد ورودی و میان پایه در سال تحصیلی 96-95 به صورت اینترنتی فقط در سامانه سجا به آدرس www.saja.medu.ir انجام می‌پذیرد.

زمان ثبت‌نام موقت پایه اول ابتدایی از اول خرداد ماه و پایه هفتم دوره اول متوسطه و پایه دهم دوره دوم متوسطه از اول تیرماه 95 به مدت دو هفته و ثبت‌نام موقت پایه‌های میانی از پانزدهم مرداد ماه به مدت یک هفته است.

گفتنی است دانش آموزان طرح شاهد در صورت ثبت نام موقت به صورت قطعی ثبت نام خواهند شد. همچنین اعطای امتیازات مناسب به گروه های ایثارگری برای اولویت در ثبت نام مدارس شاهد و تاکید بر کیفی سازی مدارس شاهد برای ارتقای فرهنگی و آموزشی دانش آموزان جامعه شاهد و ایثارگر از ویژگی های مهم این جلسه در قالب ستاد مرکزی شاهد است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *