تبعیت از ولایت فقیه سبب عاقبت به خیری و رستگاری می‌شود

19:20 - 04 اسفند 1394
کد خبر: ۱۳۹۵۱۵
دسته بندی: سیاست ، گزارش و تحلیل
آیت الله علوی گرگانی گفت: باید همواره پشتیبان مقام معظم رهبری و گوش به فرمان ایشان باشیم و در مسیر ولایت فقیه حرکت کنیم تا عاقبت به خیر و رستگار شویم.
تبعیت از ولایت فقیه سبب عاقبت به خیری و رستگاری می‌شودبه گزارش گروه سیاسی ، آیت الله علوی گرگانی در دیدار با جمعی از مدافعان حرم اظهار داشت: افرادی که به دین اسلام و دین گرویده‌اند عاقبت به خیر و سعادتمند می‌شوند.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به خصوصیات انسان‌های مومن افزود: شخص مومن ابتدا باید خداوند را به خداوندی قبول کند و خود را بنده خدا بداند و سپس پیامبران الهی را قبول داشته باشد و همچنین یک انسان مومن باید اهل بیت (ع) و رسول خدا را بپذیرد.

آیت الله علوی گرگانی بیان کرد: اهل سنت اولوالامر را گسترش داده‌اند و پادشاهان و یزید که انسان خوبی نبود را اولوالامر می‌دانند در صورتی که تنها اهل بیت (ع) و معصومین اوالامر هستند.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه با تاکید بر لزوم وحدت میان مسلمانان عنوان کرد: اگر یک ملت وحدت داشته باشد هیچ قدرتی نمی‌تواند در برابر آن ایستادگی کند، اگر ملت ایران حامی و پشتیبانی یکدیگر باشند هیچ کشور و قدرتی نمی‌تواند در برابر آن‌ها ایستادگی کند.

وی گفت: قدرت خداوند با ملت‌های مسلمان است و این موضوع سبب می‌شود تا دشمن به اهداف شوم خود نرسد، حیات معنوی که از رشد دینی و رشد عقلی است شخصی است اما حیات اجتماعی برای جامعه است که موضوع مدافعان حرم مربوط به حیات اجتماعی است و حرکت آن‌ها سبب می‌شود تا دشمن به اهداف خود نرسد.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به لزوم مقابله با اهداف شوم استکبار افزود: نیروهای نظامی و مدافعان حرم باید همواره آماده باشند تا اجازه کوچک‌ترین اقدامی به دشمنان این مرز و بوم ندهند و همواره پشتیبان مقام معظم رهبری و مراجع تقلید باشند.

آیت الله علوی گرگانی بیان کرد: باید همواره پشتیبان مقام معظم رهبری و گوش به فرمان ایشان باشیم و در مسیر ولایت فقیه حرکت کنیم تا عاقبت به خیر و رستگار شویم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *