رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

جزئیات حکم 3 پرونده قاچاق در استان مرکزی

8:53 - 04 اسفند 1394
کد خبر: ۱۳۹۲۵۸
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی استان مرکزی با اشاره به صدور حکم 103 میلیارد ریالی برای 465 پرونده در سال جاری، جزئیات صدور حکم 3 پرونده قاچاق را اعلام کرد.
جزئیات حکم 3 پرونده قاچاق در استان مرکزیبه گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان تعزیرات حکومتی، سلیمان رزاقی سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی استان مرکزی در مورد آخرین آراء صادر شده برای پرونده های قاچاق در این استان گفت:‌ به منظور مبارزه جدی با پدیده شوم قاچاق در کشور پس از کشف محموله لوازم یدکی خودرو قاچاق از یک دستگاه کامیون اسکانیا، شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز، حامل کالا را ضمن ضبط کالای قاچاق مکشوفه به نفع دولت به پرداخت مبلغ چهارصد و چهارده میلیون ریال در حق دولت محکوم کرد.

وی افزود: در پرونده دیگری رئیس شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز استان مرکزی قاچاقچی محموله قاچاق برنج را ضمن ضبط کالای قاچاق مکشوفه به نفع دولت حکم به پرداخت مبلغ دویست و یک میلیون ریال در حق دولت صادر کرد.

همچنین بنا به گفته رزاقی در پرونده دیگری قاچاقچی محموله پوشاک در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز شهرستان دلیجان به پرداخت یکصد و پنجاه و یک میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت و ضبط کالا محکوم شد.

سرپرست ادراه کل تعزیرات حکومتی استان مرکزی اظهار داشت: در سال جاری تعداد 485 فقره پرونده به اداره کل تعزیرات حکومتی استان مرکزی ارسال که از این تعداد 465 فقره توسط شعب استان منجر به صدور حکم شده است و قاچاقچیان به مبلغ 103 میلیارد و 599 میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم شدند.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *