رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

تله انتخاباتی بی بی سی چگونه خنثی می شود

7:14 - 03 اسفند 1394
کد خبر: ۱۳۸۶۵۱
تنها 4 روز تا به صدا درآمدن زنگ انتخابات در کشور زمان باقی است؛ انتخاباتی که شرکت کنندگان در آن سالیان سال است آرزوهای کارکنان شبکه سلطنتی بی بی سی در مورد تحریم انتخابات را نقش برآب کرده اند و این بار قرار است با انگشت سبابه خود در مقابل پروژه نفوذ آنها نیز بایستند.
یادداشت-گروه سیاسی: مقام معظم رهبری در چهارم آذر ماه امسال و در دیدار با فرماندهان گردان های بسیج طی سخنانی گفته بودند: "آماج نفوذ چه کسانی هستند؟ عمدتاً نخبگان، عمدتاً افراد مؤثّر، عمدتاً تصمیم‌گیران یا تصمیم‌سازان، اینها آماج نفوذند؛ اینها هستند که سعی می شود روی اینها نفوذ انجام بگیرد؛ بنابراین نفوذ خطر است؛ نفوذ خطر بزرگی است. اینکه حالا یکی بگوید آن آقای زید از کلمه‌ نفوذ می خواهد استفاده‌ جناحی بکند، این مسئله را از اهمّیّت نمی‌اندازد. حالا بکند یا نکند، بیخود می کند استفاده‌ی جناحی می کند؛ واقعیّت قضیّه این است؛ از این واقعیّت که نمی شود صرف‌نظر کرد."

با وجود آنکه بیش از 6 سال از پایان فتنه سال 88 می گذرد و در این فاصله دو انتخابات بسیار مهم مجلس شورای اسلامی در سال 90 و ریاست جمهوری در سال 92 را پشت سر گذاشته ایم، این روزها و درست در ایام تبلیغات انتخاباتی پنجمین دوره مجلس خبرگان و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، باز هم فعالیت گسترده رسانه های بیگانه و توپخانه های عملیاتی جنگ نرم دشمن در خصوص انتخابات کشورمان را این بار به شکلی تازه شاهد هستیم.

فعالیت هایی که از چند ماه گذشته و در ابتدا با انگ و برچسب زدن به شورای نگهبان و تصمیمات اتخاذ شده از سوی آن آغاز شد و پس از ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی و اعلام نتیجه تعیین صلاحیت ثبت نام کنندگان، این برچسب زدن ها به شکلی عملی در دستور کار رسانه های معاند همچون بی بی سی فارسی قرار گرفت.

بی بی سی که در ایجاد التهاب در فضای انتخاباتی جمهوری اسلامی مسبوق به سابقه است، این بار با دور زدن تاکتیک به گل نشسته و شکست خورده تحریم انتخابات، به سراغ ارائه لیستی انتخاباتی رفت تا باز هم صحت سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص تصمیم دشمن برای "نفوذ" بیش از گذشته برایمان آشکار شود.

ظاهرا اتاق فکر (شما بخوانید اتاق توطئه) بی بی سی سعی دارد تا با دست گذاشتن بر معضلات اقتصادی و پررنگ نشان دادن این مشکلات، فضایی را القا کند که جوانان و به خصوص رای اولی ها به این نتیجه برسند که وضعیت اقتصادی نامناسب کنونی نتیجه انتخاب های بد و نامناسب اسلاف آنان است؛ و در راستای این ادعا، بی بی سی راه حل درمان وضعیت موجود را در تاکتیک سلیقه سازی و تغییر انتخاب ها دنبال می کند.

سابقه گستاخی ها، دروغ پردازی ها، کشته سازی ها و حتی بی میل نشاندن مردم برای شرکت در انتخابات، در ذهن یکایک دلسوزان نظام جمهوری اسلامی ایران همچنان روشن است اما این حیله های انگلیسی این بار خود را با ارائه لیستی انتخاباتی نمایان کرده است؛ بی بی سی حتی پا را از ارائه لیست انتخاباتی نیز فراتر گذاشته و خواستار رای ندادن مردم به برخی از نامزدهای مجلس خبرگان شده؛ خواسته هایی که این روزها در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی از سوی مردم انقلابی کشورمان با تعابیر و هشتگ هایی همچون "دزد_طلبکار" و یا "گرگ_انگلیسی_در_لباس_میش" میان کاربران رد و بدل می شود.

مهر ماه امسال رهبر معظم انقلاب در دیدار با کارکنان و فرماندهان نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و خانواده های آنان امسال گفته بودند: "طبیعت جهان‌خواران تجاوز است، جلو آمدن است، تصرّف است، پنجه انداختن است، طبیعت اینها است؛ اگر خاک‌ریز شما قابل نفوذ باشد، نفوذ می کند؛ باید جوری حرکت کنید که او احساس کند نمی تواند نفوذ کند."

 تنها 4 روز تا به صدا درآمدن زنگ انتخابات در کشور زمان باقی است؛ انتخاباتی که شرکت کنندگان در آن سالیان سال است آرزوهای کارکنان شبکه سلطنتی بی بی سی در مورد تحریم انتخابات را نقش برآب کرده اند و این بار قرار است با انگشت سبابه خود در مقابل پروژه نفوذ آنها نیز بایستند.

چه خوب است در برهه کنونی و در همین مدت زمان کوتاه تا برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، آن داوطلبانی که مورد حمایت انگلیسی ها قرار گرفته اند و بی بی سی برای رای دادن به آنها سر و دست می شکند، از حمایت این دار و دسته خبیث انگلیسی اعلام برائت کنند.

و کلام آخر اینکه در هر دو انتخاب پیش روی، اگر چه شرکت در انتخابات بسیار مهم است اما مهم تر از آن انتخاب نمایندگانی است که ارزش های انقلابی، خون شهیدان و استقلال و آینده کشور را به لبخند مکارانه ی آمریکا و انگلیس نفروشند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *