عذرخواهی اپل برای رفع مشکل در آپدیت آیفون

1:45 - 02 اسفند 1394
کد خبر: ۱۳۸۰۹۶
دسته بندی: فضای مجازی ، عمومی
مدتی پیش تعدادی از کاربران آیفون متوجه شدند که اگر آیفون خود را توسط تعمیرکاری به‌جز تعمیرکاران مجاز اپل تعمیر کنند گوشی دیگر روشن نخواهد شد.
به گزارش گروه فضای مجازی ، این مشکل به خاطر محدودیت‌های نرم‌افزاری اپل ایجاد شده بود و پس از تشکیل یک پرونده حقوقی و شکایت از اپل کوپرتینو سرانجام مشکل را حل و از کاربران عذرخواهی کرده است.  یک خطای امنیتی است که وقتی حسگر اثر انگشت Touch ID توسط یک تعمیرکار تعمیر شود رخ خواهد داد و کاربر دیگر قادر به استفاده از آیفون خود نخواهد بود.

به این ترتیب وقتی به‌طور مثال دکمه Home آیفون شما خراب شده و تعمیرکار آن را تعویض کند گوشی به کل از کار خواهد افتاد! وقتی گوشی را به آی‌تونز متصل کرده و قصد ریستور کردن آن را داشته باشید با Error 53 مواجه خواهید شد. اپل دلیل این کار را حفظ امنیت کاربر و جلوگیری از هک شدن و رمزگشایی آن توسط تعویض دکمه Home اعلام کرده بود اما با اصرار و شکایت کاربران تصمیمش را عوض کرده است.


/
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

منبع: فرهنگ نیوز


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *