ملایی امروز به روی تاتامی می‌رود، محجوب فردا

14:12 - 01 اسفند 1394
کد خبر: ۱۳۷۹۷۶
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
دو جودوکار ایران در مسابقات جودو جایزه بزرگ آلمان به میدان می‌روند.
به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، تیم ملی دو نفره جودو کشورمان پس از حضور در مسابقات جایزه بزرگ پاریس و حضور در مسابقات اوپن اروپا و کسب یک مدال طلا و یک برنز راهی آلمان شد تا در مسابقات گرند پریکس دوسلدورف آلمان شرکت کند.

بر همین اساس مسابقات در اوزان 60- کیلو گرم و 66- کیلو گرم روز گذشته برگزار شد که کشورمان نماینده‌ای نداشت امروز اوزان 73- کیلو گرم و 81- کیلو گرم مبارزات خود را آغاز خواهند کرد.

در وزن 73- کیلو گرم ایران نماینده ندارد ولی در وزن 81- کیلو گرم سعید ملایی تنها نماینده ایران در این وزن به روی تاتامی خواهد رفت. در این وزن 62 جودو کار حضور دارند که سعید ملایی در گروه D در دور اول باید با "والدی دومنیکا" از مولداوی پیکار کند که در صورت پیروزی به مصاف برنده مبارزه جودو کاران کوبا و امریکا خواهد رفت.

در وزن 100- کیلو گرم نیز فردا جواد محجوب مبارزات خود را آغاز خواهد کرد. در این وزن 41 جودو کار حضور دارند که محجوب در گروه D در دور اول باید به مصاف جودوکاری از انگلیس برود که در صورت پیروزی به مصاف "درویش رامادان" از مصر برود.

شایان ذکر است: این مسابقات با حضور 548 جودو کار از 84 کشور دنیا به مدت 3 باهم رقابت می‌کنند که از روز گذشته شروع شده و فردا با برگزاری اوزان سنگین وزن به پایان خواهد رسید.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *