رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

از بازتاب وسیع لیست انتخاباتی بی بی سی تا خبر داغ تعابیر مهم علامه حسن زاده درباره آیت الله آملی

17:58 - 30 بهمن 1394
کد خبر: ۱۳۷۵۶۷
7روز به برگزاری انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری زمان باقی مانده است و این در حالی است که تمامی تشکل‌ها و جریانات سیاسی با سرعت عمل بیشتری فعالیت‌های انتخاباتی خود را انجام می‌دهند.
7-روز به برگزاری انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری زمان باقی مانده است و این در حالی است که تمامی تشکل‌ها و جریانات سیاسی با سرعت عمل بیشتری فعالیت‌های انتخاباتی خود را انجام می‌دهند.

*از دسترس خارج شدن پورتال اطلاع رسانی استانداری تهران همزمان با آغاز تبلیغات انتخابات

سایت استانداری تهران به آدرس اینترنتی http://www.ostan-th.ir که پیش از این با مشکلاتی مواجه بود، اکنون به طور کلی قطع و از دسترس مخاطبان خارج شده است.

در حالی که تبلیغات نامزدهای انتخابات کشور رسما از 8 صبح امروز آغاز شده است و تا برگزاری انتخابات 7 اسفندماه تنها یک هفته باقیمانده و  اصلاع رسانی لحظه به لحظه از اطلاعیه‌های ستاد انتخابات کشور و انتقال آنان به نامزدهای حوزه های انتخابیه از اهمیت بسیار بالایی برخودار است.

*تعابیر مهم علامه حسن زاده درمورد آیت الله آملی لاریجانی

آیت الله آملی لاریجانی روز گذشته از علامه حسن‌زاده آملی عیادت و با وی دیدار و گفتگو کرد.

بنا بر این گزارش، علامه حسن زاده آملی در این دیدار صمیمانه، آیت‌الله آملی لاریجانی را «دانشمندی فاضل که جان پاک و روح بلندی دارد» توصیف کرد و گفت: من از تدریس فقه و اصول آیت‌الله آملی لاریجانی بسیار خوشحال و خرسندم و چه کسی بهتر از ایشان برای حضور در مجلس خبرگان است؟
این جملات خبر داغ انتخاباتی روز جمعه که بازتاب وسیعی در افکار عمومی داشت  لقب گرفت.
*اضافه شدن برادر سخنگوی دولت به لیست ائتلاف اصلاح‌طلبان


برخی رسانه ها نوشتند حسین مرعشی درحالی خبر از اضافه شدن برادر سخنگوی دولت به لیست ائتلاف اصلاح‌طلبان و حامیان دولت داده است

*آیت الله خاتمی: خدا را شکر احمق‌ها دشمن این نظام شدند

لیست انتخاباتی بی بی سی! همچنان بازتاب وسیعی در فضای مجازی و افکار عمومی داشته است.
امام جمعه موقت تهران گفت: رسانه‌های انگلیسی و بیگانه می‌گویند به این افراد رای ندهید به شما چه ربطی دارد، فضول‌ها این مردم با بصیرت در صدر لیست‌شان همین پنج نفر قرار دارند. 

کاندیدای خبرگان رهبری استان کرمان گفت: خدا را شکر احمق‌ها دشمن این نظام شدند.
آیت الله خاتمی اضافه کرد: امام راحل فرمودند «اگر دیدید، دشمنان شما روی یکی حساس هستند، این برای آنها خطر دارد و از یکی تعریف می‌کنند، طمع کردند در آن» و این معیار را امام خمینی (ره) به ما داده است.

*دریافت پول از نامزدهای اصلاح‌طلب برای حضور در لیست تهران؟

دبیرکل حزب مردمی اصلاحات با بیان اینکه لیست شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان از سوی افراد نزدیک به مشارکت، مجاهدین و کارگزاران بسته شده است، ادعا کرد: برخی نامزدها اعلام کردند از آنها برای حضور در لیست درخواست پول هنگفتی شده است.

 طریقت منفرد:نام من را بدون هماهنگی در لیست صدای ملت گذاشته‌اند

در حالیکه در لیست منتشر شده انتخاباتی "صدای ملت" نام محمدحسین طریقت منفرد وجود داشت وی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: بصورت مستقل از حوزه انتخابیه تهران در انتخابات مجلس شرکت کرده‌ام و بدون هماهنگی نامم در لیست "صدای ملت" قرار گرفته است.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *