«۱۱۱ قصه از دنیای حیوانات» منتشر شد

19:50 - 29 بهمن 1394
کد خبر: ۱۳۷۱۲۹
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
مجموعه داستان‌هایی برای کودکان با عنوان «۱۱۱ قصه از دنیای حیوانات» به همت کتاب‌های بنفشه (واحد کودک و خردسال انتشارات قدیانی) منتشر شد.
به گزارش گوه فرهنگی ، مؤسسه‌ انتشارات قدیانی، کتاب «۱۱۱ قصه از دنیای حیوانات» را به روایت جمعی از نویسندگان ترک و ترجمه‌  داوود وفایی در قطع رحلی و ۸۸ صفحه، برای کودکان منتشر کرد.

دنیای پررمز و راز حیوانات بستری مناسب برای بیان داستان‌هایی به زبان کودکان است. شخصیت‌پردازی در قالب حیوانات همواره برای کودکان جذاب بوده است. آموزش و پرداختن به مسائل تربیتی از زبان حیوانات و یا تطبیق آنها با برخی رفتار و عادات ساکنان حیات وحش، به ماندگاری بیشتر مطلب در ذهن کودک می‌انجامد.

البته بیان آموزه‌ها و موضوعات مختلف از زبان حیوانات، قالب تازه‌ای ای نیست. «کلیله و دمنه» کتابی که در دوره ساسانی و از زبان هندی به فارسی میانه ترجمه شده نیز از این قالب بهره برده است. در مجموعه «۱۱۱ قصه از دنیای حیوانات»، موش و آهو و خرگوش و قورباغه حلزون سخن می‌گویند.

«نوک طلا، اسب پاکوتاه، موشی که خانه‌اش را ترک کرد، بوقلمون ترانه‌خوان و...» از جمله عناوین مجموعه‌ی ۱۱۱ قصه برای حیوانات به‌شمار می‌روند. استفاده از تصاویر رنگی، گرافیک متفاوت و رنگ‌آمیزی متنوع به جذابیت قصه‌ها افزوده است.

کتاب «۱۱۱ قصه از دنیای حیوانات» به همت کتاب‌های بنفشه (واحد کودک و خردسال انتشارات قدیانی) در نوبت اول چاپ و در قطع رحلی، جلد سخت، به تیراژ ۲۲۰۰ نسخه و به قیمت ۲۲۰۰۰ تومان روانه‌ی بازار کتاب شد.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *