عرضه خودروی مخصوص کودکان به زودی + عکس

5:00 - 29 بهمن 1394
کد خبر: ۱۳۶۸۵۳
دسته بندی: فضای مجازی ، عمومی
با همکاری شرکت Radio Flyer کودکان می‌توانند به زودی سوار نسخه جدیدی از خودروهای مدل S شرکت تسلا در ابعاد کوچک شوند.
به گزارش گروه فضای مجازی ، شرکت Radio Flyer در سال 1917 تاسیس شد و 99 سال است که در صنعت اسباب بازی فعالیت می‌کند.

خودروی "مدل S کودکان" شرکت تسلا 500 دلار قیمت دارد و همان طور که از نام آن بر می آید نسخه کوچک سدان الکتریکی محبوب این شرکت است. این خودروی کوچک مخصوص کودکان سه تا هشت ساله طراحی شده و توانایی حمل وزن تا 81 پوند را داشته و سرعت آن به 6 مایل در ساعت می‌رسد، البته والدین می‌توانند تنها با استفاده از یک دکمه، این سرعت را به 3 مایل در ساعت محدود کنند.

خودروی مخصوص کودکان جدید الکتریکی شرکت تسلا دارای فناوری باتری لیتیوم یونی Flight Speed است که علاوه بر افزایش رنج (زمان بازی)، فرآیند شارژ مجدد را نیز سرعت می‌بخشد، درنتیجه این خودرو تنها در عرض 3 ساعت شارژ می‌شود. نکته جالب توجه دیگر درباره این باتری‌ها، قابلیت تعویض است، موضوعی که در نمونه واقعی مدل S، شرکت تسلا را دچار دردسر کرده است. با استفاده از قابلیت تعویض باتری، کودکان می‌توانند همواره یک باتری یدک با شارژ کامل را به همراه داشته باشند و درنتیجه مدت زمان بیشتری بازی کنند. تجهیزات مخصوص شارژ این باتری‌ها نیز کاملا مشابه دستگاه مورد استفاده برای شارژ نسخه اصلی این خودروی الکتریکی است و به صورت کاملا مشابه به خودروی مخصوص کودکان متصل می‌شود.

این خودرو هم چنین دارای چراغ جلو، بوق، یک صندوق در قسمت جلو، سیستم صوتی با ورودی کابل Aux (قابلیت پخش آهنگ از گوشی‌های هوشمند) و گزینه‌های قابل شخصی سازی است. این خودرو در رنگ‌های اصیل نسخه اصلی از جمله آبی متالیک، نقره‌ای متالیک و قرمز به بازار عرضه می‌شود. مشتریان هم چنین می‌توانند خودروی خود را به ویژگی‌های دیگری هم چنین پلاک شخصی، باتری زاپاس یا باتری‌های قوی‌تر و یک پوشش مخصوص خودرو با برند تسلا مجهز کنند.


/
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *