کمبود گوشت مرغ وقرمز نداریم

19:30 - 28 بهمن 1394
کد خبر: ۱۳۶۸۱۵
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام گفت: برای تأمین گوشت مرغ و قرمز شب عید کمبودی نداریم.
به گزارش ، علیرضا ولی با اشاره به اینکه بیش از 100 هزار تن گوشت مرغ در سردخانه های این شرکت ذخیره سازی شده است ، افزود: گوشت مرغ به میزان کافی با تاریخ مصرف 8 ماه تا یک سال در سردخانه های این شرکت موجود است.
 
وی گفت: با فروشگاه های زنجیره ای ، میادین میوه و تره بار و تعدادی از فروشگاه ها قرارداد بستیم تا گوشت مرغ منجمد را برای تأمین نیاز شب عید توزیع کنند.
 
مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام افزود: مردم می توانند در ایام تعطیل و شب عید با مراجعه به فروشگاه های زنجیره ای و میادین میوه و تره بار نیاز خود را تهیه کنند.
 
علیرضا ولی درباره گوشت قرمز نیز گفت: گوشت قرمز وارداتی و تولید داخل به میزان کافی وجود دارد و هر میزان که نیاز باشد گوشت قرمز را عرضه می کنیم.
 
وی افزود: شرکت پشتیبانی امور دام برای تنظیم بازار شب عید گوشت قرمز برای مدیریت قیمت هر زمان که نیاز باشد گوشت قرمز را عرضه خواهد کرد.
 
مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام درباره تغییر ساختار و عملکرد این شرکت در آینده نزدیک گفت : هم اکنون شرایط کشور در پساتحریم تغییر کرده است بنابر این عملکرد شرکت پشتیبانی نیز باید براساس این زمان تنظیم شود.
 
علیرضا ولی افزود : تاکنون شرکت پشتیبانی امور دام برای کنترل و مدیریت بازار هر زمان که لازم بود وارد بازار می شد و مازاد تولید کشاورزان را خریداری و ذخیره سازی می کرد و امروزه شرایط تغییر کرده است و باید شرایطی فراهم شود تا این وظایف با نظارت و سیاستگذاری شرکت به بخش خصوصی واگذار شود.
 
وی تاکید کرد : باید از توان و امکانات مالی بخش خصوصی استفاده و با همکاری اتحادیه ها و تشکل های صنفی تولیدات مازاد بر مصرف را صادر کنیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *