تهران میزبان سه نمایشگاه بین المللی

23:15 - 27 بهمن 1394
کد خبر: ۱۳۶۲۲۱
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
سه نمایشگاه شهربازی،‌ پارکها،‌ تجهیزات و فناوری؛ نمایشگاه طلا،‌ نقره، جواهر،‌ساعت و نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی آغاز بکار کرد.
به گزارش ، در پنجمین نمایشگاه بین المللی شهر بازی، پارکها،‌ تجهیزات و فنآوری اوقات فراغت 90 شرکت داخلی و 2 شرکت خارجی از فرانسه و لبنان در فضای نمایشگاهی به وسعت بیش از 8300 مترمربع آخرین محصولات و دستاوردهای خود در زمینه ایجاد شهربازی و پارک ها، تفریحات آبی و هوایی ، بازی ها و سرگرمی ها ، بازی های الکترونیکی و ساخت پارکهای شهری را در معرض دید عموم قرار داده اند.
 
همچنین در هشتمین نمایشگاه بین المللی طلا، نقره ،‌ جواهر ، ساعت و صنایع وابسته 100 شرکت ایرانی و سه شرکت خارجی از کشورهای ایتالیا، ترکیه و چین در فضایی به مساحت 8000 مترمربع حضور دارند که تولیدکنندگان، ‌صادرکنندگان و ارائه کنندگان این صنف با حضور در این نمایشگاه جدیدترین محصولات و کالاهای خود در زمینه ارائه انواع خدمات مرتبط با صنایع طلا، جواهر، نقره، سنگ های قیمتی، ساعت،‌ صندوق ایمنی،‌ حفظ و نگهداری طلا و جواهر و نقره را با مشارکت اتحادیه و تشکل های صنفی ذیربط به معرض نمایش گذاشته اند.  
 
در نهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته نیز 336 شرکت ایرانی و 72 شرکت خارجی از 16 کشور جهان شامل: آمریکا، آذربایجان، اسپانیا، ایتالیا، بنگلادش، تایلند، ترکیه،‌ تونس، سوریه، عراق، روسیه،‌ قبرس، کره جنوبی، مالزی، ویتنام و یونان در  
بیش از 31000 مترمربع حضور دارند که در زمینه ارائه خدمات گردشگری الکترونیکی ،‌ صنایع دستی و هنری، انواع تجهیزات سفر مانند چمدان،‌ باربند و چادر فعالیت می کنند و آخرین نوآوریهای خود در دید بازدیدکنندگان قرار داده اند.  
 
این سه نمایشگاه تا روز جمعه 30 بهمن ادامه دارد و از ساعت 10 تا 18 پذیرای علاقمندان و متخصصان در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *