نهمین جشنواره سراسری نشریات دانشجویی، 11 تا 13 اسفند برگزاری می‌شود

10:31 - 27 بهمن 1394
کد خبر: ۱۳۵۹۹۹
دسته بندی: جامعه ، عمومی
معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم مهم ترین برنامه دانشگاه‌های سراسر کشور را برگزاری جشنواره ملی نشریات دانشجویی دانست و گفت: نهمین جشنواره سراسری نشریات دانشجویی، 11 تا 13 اسفند در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

سید ضیاء هاشمی در گفت و گو با خبرنگار جامعه ، در رابطه با برنامه های اصلی در دانشگاه‌ها اظهار کرد: با توجه به اینکه در آغاز ترم دوم سال تحصیلی هستیم، در این ترم برنامه هایی در سطح دانشگاه در نظر گرفته ایم، که انرژی و حرکت دانشجویان را بیش از گذشته در فعاایت نشریات دانشجویی پررنگ‌تر خواهد کرد.

وی مهم‌ترین برنامه دانشگاه‌های سراسر کشور را برگزاری جشنواره ملی نشریات دانشجویی دانست و تصریح کرد: هر یک از زیر نظام های آموزش عالی شامل دانشگاه‌های وزارت علوم، وزارت بهداشت، آزاد اسلامی، پیام نور، جامع علمی-کاربردی و فنی و حرفه‌ای نشریات دانشجویی در حال انتشار در دانشگاه ها و واحد های تحت پوشش خود را به نمایش خواهند گذاشت و در بخش ویژه نیز نشریات راه یافته به مرحله نهایی داوری جشنواره تیتر 9 در معرض بازدید عموم قرار خواهد گرفت.

معاون فرهنگی وزیر علوم مطرح کرد: مراسم جشنواره ملی نشریات دانشجویی از تاریخ 11 تا 13 اسفندماه 94 در دانشگاه تهران برگزا می‌شود.

هاشمی در خاتمه با بیان اینکه فعالیت در عرصه نشریات یکی از مؤثرترین راه‌ها در رشد و تعالی سیاسی، اجتماعی و فرهنگی دانشجویان است، گفت: تلاش بر این است تا با ایجاد فرصتی مناسب، عادلانه و برابر و طی فرایندهایی مشخص، روشن و شفاف، امکان مشارکت فعالانه در رقابتی سالم و تنگاتنگ میان نشریات دانشجویی در بخش‌های آثار برتر، نشریات برتر و بخش ویژه فراهم گردد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *