نقاط تاریکی در موضوع برجام و پرونده هسته‌ای کشورمان وجود دارد/ دولت باید توضیحات جامعی به مردم ارائه دهد

19:20 - 06 فروردين 1395
کد خبر: ۱۳۵۷۷۶
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
نماینده مردم گیلان در مجلس شورای اسلامی گفت: نقاط تاریکی در موضوع برجام و پرونده هسته‌ای کشورمان وجود دارد که انتظار می‌رود با توجه به اجرایی شدن برجام دولت در این زمینه توضیحات جامع و کاملی را به مردم ارائه دهد.
عیدانه/دولت یازدهم در حوزه اقتصاد عملکرد قابل قبولی در سال 94 داشته است

صفر نعیمی‌رز نماینده مردم گیلان در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی درباره عملکرد دولت یازدهم در سال 94 اظهار کرد: دولت یازدهم در بحث سیاست خارجی و دیپلماسی با به پایان رساندن پرونده هسته‌ای کشورمان علی رغم مخالفت برخی از طیف‌ها کارنامه درخشانی را از خود به جای گذاشت.

وی افزود: البته ذکر این نکته نیز حائز اهمیت است که نقاط تاریکی در موضوع برجام و پرونده هسته‌ای کشورمان وجود دارد که انتظار می‌رود با توجه به اجرایی شدن برجام دولت در این زمینه توضیحات جامع و کاملی را به مردم ارائه دهد.

نماینده مردم گیلان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدامات اقتصادی دولت یازدهم در زمینه کاهش تورم تصریح کرد: دولتمردان باید بدانند که در راستای مسائل اقتصادی تنها اکتفا کردن به برخی از آمار و ارقام کفایت نمی‌کند و آنها در سال 95 باید در زمینه تحقق مطالبات معیشتی مردم راهکاری جدی را اتخاذ کنند تا مردم به صورت محسوس بهتر شدن وضعیت اقتصادی خود را درک کنند.

نعیمی رز تاکید کرد: رکود و عدم ارائه تسهیلات و حمایت از بخش تولید از دیگر مواردی است که به طور حتم با توجه به لغو برخی از تحریم‌ها باید از سوی دولت در سال 95 مورد توجه قرار گیرد و قوه مجریه باید برنامه‌های جامعی را در این زمینه ارائه دهد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری بر مقوله فرهنگ توجه به این موضوع نیز باید به شکل گسترده‌ای در دستور کار دولتمردان قرار گیرد و برنامه‌ای بلندمدت به منظور مقابله با تهاجم فرهنگی مبنای کاری قوه مجریه باشد زیرا در سال 94 دولت در این حوزه رویکرد مشخصی نداشته است.

نعیمی رز اظهار کرد: انتظار می‌رود دولت در سال 95 برنامه روشن و جامعی را با توجه به در پیش بودن برنامه ششم توسعه برای پیشرفت کشور ارائه دهد و بر همین اساس محور کاری خود را مشخص کند.

این نماینده مجلس در پایان بیان کرد: بدون شک توجه به این نکته نیز حائز اهمیت است که نباید از عملکرد موفق دولت در بحث اقتصادی در سال 94 به راحتی گذشت زیرا دولت یازدهم در این زمینه اقدامات مثمر ثمری را انجام داده است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *