رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب گامی در جهت گفتمان‌سازی انقلاب اسلامی است

3:55 - 27 بهمن 1394
کد خبر: ۱۳۵۷۳۴
دسته بندی: جامعه ، عمومی
معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش در بازدید از نمایشگاه مدرسه انقلاب گفت: نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب و روایت کردن تاریخ و ارزش‌های انقلاب اسلامی توسط دانش‌آموزان گامی در جهت گفتمان‌سازی انقلاب اسلامی است.

به گزارش گروه جامعه ، علی زرافشان معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش به همراه دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان با حضور در دبیرستان شاهد روشنگر از نمایشگاه مدرسه انقلاب بازدید کرد.

معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش در این بازدید در جمع دانش‌آموزان انجمن اسلامی گفت: استقرار انقلاب به استمرار آرمان‌های و ارزش‌های انقلاب است و اگر آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب فراموش شود انقلاب استمرار پیدا نخواهد کرد.

وی گفت: اگر به داستان‌هایی که درقرآن کریم آمده است توجه کنیم دریافت خواهیم کرد که علت آمدن این داستان‌ها دقت در احوال پیشنیان و عبرت گرفتن از سرگذشت اقوام مختلف است وقتی بررسی می‌کنیم متوجه خواهیم شد ملت‌هایی که آرمان‌ها و ارزش‌های خود را به نسل‌های آینده انتقال ندادند و فاصله بین آنها ایجاد شده و رها شدند.

یکی از کارکردهای آموزش و پرورش باز تولید آرمان‌های انقلاب اسلامی است

زرافشان خاطر نشان کرد: یکی از کارکردهای آموزش و پرورش باز تولید آرمان‌های انقلاب اسلامی است و من بسیار خوشحالم که امروز در بین دانش‌آموزانی هستم که تمام هدفشان استمرار بخشیدن به هدف‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی باید گفتمان‌سازی شود گفت: گفتمان انقلاب اسلامی همین نمایشگاه مدرسه انقلاب است به خصوص روایت کردن تاریخ و ارزش‌های انقلاب اسلامی توسط خود دانش‌آموزان قدم خیلی خوبی برای گفتمان انقلاب اسلامی است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *