پیش بینی خطوط مترو، اتوبوس و تاکسی به مقصد نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب

5:10 - 27 بهمن 1394
کد خبر: ۱۳۵۶۹۱
معاون شهردار تهران گفت:خوشبختانه عمده کارهای ساخت و ساز ایستگاه متروی شهر آفتاب به سرانجام رسیده و این ایستگاه در مرحله نازک کاری قرار دارد.

به گزارش گروه جامعه ، تشکری هاشمی اظهار کرد: باید امکانات و تسهیلات لازم تدارک دیده شود تا شهروندان بتوانند از اقصی نقاط شهر، خود را در کمترین زمان ممکن به این محل برسانند.

وی با اشاره به بازدید خود از متروی در دست ساخت حدفاصل ایستگاه شاهد تا فرودگاه امام خمینی (ره) که شهر آفتاب در میانه مسیر آن قرار دارد، تصریح کرد: خوشبختانه عمده کارهای ساخت و ساز ایستگاه متروی شهر آفتاب به سرانجام رسیده و این ایستگاه در مرحله نازک کاری قرار دارد.

تشکری هاشمی با بیان اینکه به دلیل عملیات عمرانی در ایستگاه شاهد به مدت کوتاهی مسافران خط یک مترو که مقصد آنان حرم مطهر حضرت امام (ره) و کهریزک است، باید در ایستگاه شاهد از مترو پیاده شوند و با اتوبوس ادامه مسیر دهند، اضافه کرد: تلاش می کنیم تا پایان سال این عملیات را به اتمام برسانیم.

معاون شهردار تهران در پایان با تاکید بر این که احداث پارکینگ های وسایل نقلیه عمومی و شخصی ، ساخت پایانه های اتوبوس و تاکسی و تدارک امکانات و تسهیلات حمل و نقلی از جمله موضوعات مهمی است که در مجموعه شهر افتاب باید در نظر گرفته شود، گفت: همچنین سامانه حمل و نقل غیرموتوری شامل خطوط ویژه دوچرخه سواری و مسیرهای ویژه پیاده روی در داخل این مجموعه در نظر گرفته شده تا افرادی که علاقه مند هستند بتوانند از حمل و نقل پاک استفاده کنند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *