انقلاب اسلامی زلزله ای ویرانگر برای جهان غرب بود

5:00 - 26 بهمن 1394
کد خبر: ۱۳۵۳۷۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
یوسفی گفت: انقلاب اسلامي ايران تنها يك حادثه داخلي براي تغيير يك رژيم سياسی نبود
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی بازداشتگاه اوین، در مراسمی که به مناسبت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در بازداشتگاه اوین برگزار شد، محمدرحیم یوسفی ضمن تبریک ایام الله دهه فجر به تمامی مردم ایران، کارکنان و مددجویان بازداشتگاه اوین گفت:"پيروزي انقلاب اسلامي در ايران تنها يك حادثه داخلي براي تغيير يك رژيم سياسي نبود. بلكه همان‌گونه كه بسياري از دولتمردان آمريكائي، اسرائيلي و اروپائي در خاطرات خود از آن روزها تعبير كرده‌‌اند، انقلاب از ديدگاه آنان زلزله‌اي ويرانگر براي جهان غرب بود.

وی ادامه داد: با وجود همه ناباوريها و تمامي تلاشهايي كه در سطح بين‌‌المللي براي حفظ رژيم شاه و جلوگيري از موفقيت حرکت مردمی ملت غیور ایران به عمل آمد، در ۲۲ بهمن سال ۱۳۵۷ ، انقلاب اسلامی ایران پس از سالها مجاهدت، ایثار، فداکاری و مقاومت در راه رضای الهی با رهبری بی نظیر حضرت امام خمینی(ره) و به همت مردم سرافراز ایران به پیروزی نهایی رسید. این پيروزي انقلاب به معناي صدور پيام و ارزشهاي آن و به حركت در آمدن موجي از خيزشهاي رهايي بخش در كشورهاي اسلامي و جهان سوم بود.”

مدیر بازداشتگاه اوین در ادامه افزود: "نهضتي كه امام‌‌خميني پرچمدار و پايه‌ گذار آن بود، توانست غبار از چهره اسلام زدوده و سيماي حقيقي آن را پس از ۱۴ قرن به جهان تشنه عدالت بنماياند. به همين دليل است كه انقلاب اسلامي ايران در جهان اسلام به عنوان «انقلاب امام‌‌ خميني» شناخته شده است.”




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *