اعزام تیم‌ملی دوومیدانی‌ داخل سالن ایران به قطر

11:01 - 24 بهمن 1394
کد خبر: ۱۳۴۵۳۲
دسته بندی: ورزشی ، اخبار خارجی
اعضای تیم‌های ملی دوومیدانی‌کاران ایران روز چهارشنبه برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا راهی قطر خواهند شد.
به گزارش ، مسابقات دوومیدانی‌کاران داخل سالن قهرمانی آسیا طی روزهای 30 بهمن تا 2 اسفند به میزبانی کشور قطر و در ظهر دوحه برگزار خواهد شد.
 
به همین منظور کاروان دوومیدانی‌کاران ایران نیز با 18 ورزشکار در این رقابت‌ها شرکت خواهد کرد. رضا قاسمی و حسن تفتیان (60متر)، سجاد هاشمی آهنگر و مهدی زمانی (400متر)، مصطفی ابراهیمی (800متر)، حسین کیهانی (1500 متر)، میلاد سیار(60متر بامانع)، جلیل توماج (هفتگانه)، کیوان قنبرزاده و محمدرضا وظیفه دوست(پرش ارتفاع)، میلاد دریساوی (پرش سه گام)، علی ثمری و محمدحسین اسکندری(پرتاب وزنه) در بخش مردان و سپیده توکلی (پنجگانه)، فرزانه فصیحی (60 متر)، مریم طوسی ( 60 متر و 400 متر)، لیلا رجبی (پرتاب وزنه) و الناز کمپانی( 60 متر بامانع) نفراتی هستند که هم اکنون در اردو به سر می‌برند و خود را برای شرکت در این تورنمنت آماده می‌کنند.
 
این ملی‌پوشان از روز دوشنبه 12 بهمن وارد اردو شده‌اند و زیر نظر حامد احمدپور، مسعود رحمانی، محمد عاکفیان، بیژن شادمهر، امیر الوند، هادی سپهرزاد، پیمان رجبی، احمد رمضان‌زاده، ایوب دادروان، فردین محمدزاده، امیر مسعودیان، هالی محمد قاندومی، محسن اکبرپور، روح‌الله محمدی و ایگور پاکلین تمرینات خود را پیگیری می‌کنند.
 
ملی‌پوشان ایران که در دوره قبلی در سال 2014 در چین موفق به کسب 2 طلا، یک نقره و 2 برنز شدند، در 6 دوره قبلی این مسابقات 14 طلا، 21 نقره و 23 برنز کسب کرده‌اند و سومین کشور پرافتخار این مسابقات محسوب می‌شوند.
 
انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *