رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

می‌خواهیم در بخش بازیکن، پرسپولیس را خودکفا کنیم/ استعدادهای خوبی را شناسایی کرده‌ایم

4:30 - 23 بهمن 1394
کد خبر: ۱۳۴۰۲۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: می‌شود با پروش و تربیت درست به جایی رسید که باشگاه پرسپولیس را در بخش بازیکن خودکفا کنیم.
محمود کلهر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در مورد طرح استعدادیابی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: تا روز یک‌شنبه فاز اول این طرح به پایان می‌رسد، ما به دنبال این هستیم که بازیکنان مستعدی که بیرون از گود ماندند را انتخاب کنیم تا چرخه تولید بازیکن باشگاه پرسپولیس آغاز شود.

وی ادامه داد: کنار پیشکسوتانی مانند، عبدی، محرمی، امامی‌فر، خوراکچی و ... با یک برنامه بلند مدت دنبال این هستیم تا با حمایت دولت و مدیریت باشگاه پرسپولیس بتوانیم بازیکنان زیادی را به پرسپولیس و فوتبال ایران تحویل بدهیم.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس افزود: با اجرایی شدن این طرح خانواده‌ها می‌توانند با خیال راحت فرزندانشان را برای یادگیری فوتبال روانه کنند.

کلهر در پاسخ به این سوال که آیا در چند روز گذشته بازیکنی بوده که در حد و اندازه‌های پرسپولیس باشد، گفت: بله، از اردبیل یک استعداد خوب کشف کردیم که فوق‌العاده است. مسلماً می‌شود با پروش و تربیت درست به جایی رسید که باشگاه پرسپولیس را در بخش بازیکن خودکفا کنیم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *