بیانیه سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

20:30 - 21 بهمن 1394
کد خبر: ۱۳۳۶۴۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به مناسبت 22 بهمن ماه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی سازمان ثبت اسناد و املاک، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به مناسبت 22 بهمن ماه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم؛ خورشید سی و هشتمین بهار پرطراوت آزادی در حالی در میهن عزیز اسلامی مان طلوع می‌کند که جهانیان، محو تماشای عظمت و اقتدار خیره‌کننده ملت ایران شده است.

انقلاب شکوهمند اسلامی مردم غیور ایران، یکی از بارزترین فریادهای اسلام خواهی، عدالت طلبی و انسان دوستی در طول تاریخ است و بی شک نقش مردم قهرمان ایران در به سرانجام رسیدن این انقلاب، نقشی غیر قابل انکار است. مردمی که همواره در راه ولایت مداری و استقلال طلبی، لحظه ای غافل نبودند و در طول تاریخ نشان دادند که هرگز از راه خویش برنخواهند گشت.
به پاسداشت ایام الله دهه فجر و سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و در برهه ای که چشم جهانیان بیش از هر زمان به انقلاب اسلامی و حوادث جهان و منطقه دوخته شده است؛ در میعادی دوباره و در حماسه ای عظیم به ندای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی گوش اطاعت می سپاریم و در فضایی از همدلی و همراهی فریاد پر طنین مبارزه با استکبار جهانی سر خواهیم داد.

کارکنان سازمان ثبت اسناد و املاک کشور نیز همراه با ملت عزتمند و سربلند ایران با حضور آگاهانه و پرشور در راهپیمایی سراسری یوم الله 22 بهمن، ضمن بیعت مجدد با آرمانهای امام خمینی (ره) بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران و شهداء گلگون کفن و نیز با پیروی از منویات رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(مد ظله العالی) بار دیگر وحدت و همبستگی خود را در مقابله با توطئه ها و نقشه های شوم استکبار به رخ جهانیان خواهند کشید.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *