رمز موفقیت کشور در «حضور آگاهانه و به موقع مردم» در صحنه‌های انقلاب است

16:53 - 21 بهمن 1394
کد خبر: ۱۳۳۶۲۸
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
بسیج قوه قضائیه و وزارت دادگستری در بیانیه‌ای از مردم ایران برای حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از اداره کل روابط عمومی قوه قضاییه، بسیج قوه قضائیه و وزارت دادگستری در بیانیه‌ای از مردم ایران برای حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد.

 متن کامل بیانیه مرکز بسیج قوه قضاییه و وزارت دادگستری به این شرح است:

 ان الذین قالوا ربناالله ثم استقاموا فلا خوف علیهم و لا هم یحزنون
 
ایام الله دهه مبارک فجر یادآور رشادت‌های ملت شریف ایران و روزهای خاطره‌انگیز مبارزه فراگیر ملت با ظلم و سرنگونی طاغوت است. 22 بهمن سال 1357 با اعجاز خود بر تارک تاریخ نقش بست. میراث گرانبهایی که با جهاد و پایمردی ملت ایران به رهبری حضرت امام خمینی (ره) و در ستیز با نظام استبداد و سلسله طاغوت، به آرمان‌های والای خود که برافراشتن پرچم توحید، حاکم ساختن نظام مردم‌سالاری دینی و تجلی فرهنگ اسلام ناب محمدی (ص) بود، دست یافت.

مسلماً پیروزی انقلاب بزرگ اسلامی ایران در برابر الگوی حاکمیت‌های شیطانی شرق و غرب، برای استکبار قابل تحمل نبود. از این رو دشمنان اسلام و قرآن با انواع ترفندها، توطئه‌ها و فتنه‌ها، جنگی نابرابر را بر کشور تحمیل کردند و در جهت تضعیف این نظام الهی و مردمی سخت کوشیدند.

با این حال، رهبری هوشمندانه حضرت امام خمینی (ره) و خلف صالحش حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مد ظله‌العالی) و حضور آگاهانه و با بصیرت ملت نستوه ایران در صحنه موجب گردید شجره طیبه انقلاب اسلامی تناورتر و ثمرات فرهنگی، علمی، فنی و اقتصادی آن هر سال پربارتر گردد.

اکنون انقلاب اسلامی، در حالی وارد سی و هشتمین سال پیروزی خود می‌شود که با تحقق وعده الهی مبنی بر پیروزی ملت‌های مظلوم و مستضعف بر دولتمردان مستبد، هم اکنون بیداری اسلامی و هوشیاری مستضعفان جهان، نه تنها فرعون‌های شمال آفریقا را به گرداب قهرآمیز کشانده، بلکه کاخ ستم مرتجعان عرب را نیز به لرزه درآورده است.

بی‌شک نور انقلابی که با ایمان، تقوا و معنویت شکل بگیرد، جهانی خواهد شد و ظلم و تاریکی در مواجهه با نور حق و قدرت ایمان، شکست خواهد خورد. رمز موفقیت و سربلندی ملت ایران در پیشبرد اهداف و آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی ایران، «تبعیت از ولایت فقیه»، «وحدت کلمه» و «حضور آگاهانه و به موقع مردم» در صحنه‌های انقلاب است.

بی‌تردید قدرت امروز ایران اسلامی ثمره وعده راستین الهی است که «ان تنصروا الله ینصرکم»؛ دست یاری خدا پشتوانه این عزت و اقتدار است زیرا موفقیت‌های حیرت‌انگیز انقلاب اسلامی، تأثیرات شگرف خود در محیط بین‌الملل را بیش از هر مقطع تاریخی دیگر آشکار ساخته است.
اقیانوس پرتلاطم و خروشان ملت فداکار، وفادار و انقلابی ایران اسلامی، با حضور در راهپیمایی بزرگ 22 بهمن ماه 94 بار دیگر این پیام محوری را به جهانیان عرضه خواهد داشت که هرگز بر سر استقلال و آزادی خود معامله نکرده و با اتکا به قدرت لایزال خداوند متعال و اتکا به روحیه خودباوری و اطاعت از ولی فقیه زمان، در مسیر پیشرفت و تعالی گام‌های بعدی را محکم‌تر و با صلابت‌تر برداشته و ذره‌ای از آرمانهای امام (ره) و انقلاب صرفنظر نخواهد کرد.

مرکز بسیج قوه قضاییه و وزارت دادگستری ضمن گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، از عموم ملت شریف ایران بخصوص کارکنان خدوم، انقلابی و همیشه در صحنه قوه قضاییه برای حماسه آفرینی و حضور در راهپیمایی 22 بهمن دعوت می‌نماید.

 امید است حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن تحقق وعده‌های صادق الهی را تسریع نماید تا بار دیگر با رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (دامت برکاته) و آرمان‌های امام خمینی (ره) تجدید پیمان به عمل آوریم و با دعا برای ظهور حضرت ولی الله اعظم (عجل الله تعالی فرجه الشریف)
 
مرکز بسیج قوه قضاییه و وزارت دادگستری




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *