رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

انتشار اطلاعاتی از تبلت ۱۳.۸ اینچی پروژه آرا گوگل توسط GFXBench

9:00 - 21 بهمن 1394
کد خبر: ۱۳۳۲۱۹
دسته بندی: فضای مجازی ، عمومی
Ara نام پروژه‌ای از سوی گوگل است که در آن کاربران می‌توانند قطعات تلفن همراه یا تبلت‌شان را به‌سادگی ارتقاء دهند. حال اطلاعاتی در خصوص تبلت گوگل از پروژه‌ی آرا در GFXBench ثبت شده است.
به گزارش گروه فضای مجازی ، مدتی پیش گوگل اطلاعاتی در خصوص پروژه آرا (Ara) ارائه داد که از طریق آن کاربر امکان ارتقاء تلفن همراه با استفاده جابه‌جایی قطعات دستگاه را داشت. در آن زمان پروژه مذکور سر و صدای زیادی در رسانه‌ها به‌پا کرد و بعد از آن کمتر خبری در خصوص پروژه مذکور منتشر شد تا اینکه امروز شاهد اطلاعاتی از این پروژه در GFXBench هستیم.

بر این اساس گوگل در حال تست تبلتی است که از نمایشگر فول اچ‌دی بهره می‌برد. هر ساله کاربران تلفن‌های هوشمند احساس می‌کنند که دستگاه‌شان دیگر توانایی کافی را ندارد و بهتر است که هزینه‌ی زیادی بابت خرید نسخه جدید‌تر پرداخت کنند. اما پروژه آرای گوگل این امکان را به‌کاربران می‌دهد که به‌سادگی پردازنده یا دوربین دستگاه‌هاشان را همانند کارت‌های حافظه‌ی microSD تغییر دهند و نمونه به‌روزتری را روی آن بگذارند. البته در این پروژه امکان ارتقای دستگاه برای دفعات مکرر وجود دارد.



انتشار اطلاعاتی از تبلت ۱۳.۸ اینچی پروژه آرا گوگل توسط GFXBench


/
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

منبع: زومیت



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *