تو شيرمرد بی‌ادعاى تاريخ، پدرم هستی / به تو مهربان متواضع نازنينم افتخار می‌كنم

16:18 - 20 بهمن 1394
کد خبر: ۱۳۳۰۸۰
در سی‌امین سالگرد عروج آسمانی شهید فضل الله شیرین آبادی، دختر این شهید بزرگوار دلنوشته ای را در وصف پدرش منتشر کرد.
به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی ، دختر شهید فضل الله شیرین آبادی با انتشار دلنوشته‌ای به مناسبت سی امین سال شهادت پدر بزرگوارش نوشت:

«يك سال ديگر هم گذشت با ياد خاطره هاى تو نازنين دلاور مهربانم خدا را سپاس كه اسم تو را دارم وخون تو در رگهايم جاريست با ستون دستان مهربانت راه رفتن را آموختم و سر بلند استوار به خود ميبالم كه تو شير مرد بي ادعاى تاريخ، پدرم هستي از تو آموختم كه چطور مي توان گذشت از تمام وابستگهاى زندگى. حس ميكنم هميشه هستي و مراقب ما اين بدون عاشقتيم و به تو مهربان متواضع نازنينم افتخار ميكنم هزاران بار مي بوسمت و از مامانم ممنونم كه در اين سالها طراح نقش زيباى شما بود. به اميد ديدار بزرگوار دلاور من»

تو شيرمرد بی‌ادعاى تاريخ، پدرم هستی / به تو مهربان متواضع نازنينم افتخار می‌كنم

فرازی از وصيت نامه شهيد بزرگوار فضل الله شيرين آبادي فراهانی


شهيد عاليمقام فضل الله شيرين آبادي در سال 1338 ديده به جهان گشود. دوران تحصيلي را تا اخذ ديپلم متوسطه با موفقيت به پايان رسانيد. ايشان فردي بسيار مومن و معتقد بود. از كودكي تلاوت قرآن كريم را به عنوان يك امر مقدس و يك وظيفه الهي دنبال مي كرد و به اهل بيت عصمت و طهارت(ع) علاقه عجيبي داشت. با شروع جنگ تحميلي، شهيد بزرگوار فضل الله شيرين آبادي حضور در جبهه هاي نبرد حق عليه باطل را به عنوان بهترين لبيك به نداي رهبر كبير انقلاب براي تحكيم نظام اسلامي مورد توجه قرار داد. به طوري كه از سال 1360 تا هنگام شهادت هيچگاه جبهه هاي نبرد را ترك نگفت.

شهيد جاويد شيرين آبادي نخستين بار در سال 1360 به صورت داوطلبانه به مناطق جنگي غرب گشور (گيلانغرب و قصرشيرين) عزيمت نمود و پس از قريب به چهار سال مبارزه با دشمن متجاوز بعثي در بهمن ماه 1364 در حالي كه فرماندهي گروهي از رزمندگان اسلام را بر عهده داشت، در فاو – ام القصر بر اثر رگبار دوشگاهاي ارتش جنايتكار عراقي به  درجه رفيع شهادت نايل گرديد. و به لقاء الله پيوست پيكر مطهر ايشان پس از سيزده سال به آغوش خانواده بازگشت و طي مراسم با شكوهي در بهشت زهرا به خاك سپرده شد. شهيد ارجمند شيرين آبادي بسيار مقيد به نماز اول وقت بود و براي قرائت قران كريم داراي برنامه خاص روزانه بود. سركشي به خانواده هاي تهيدست  و نيازمند، فروتني، تواضع و توجه فراوان به امور خانوادگي از صفات پسنديده ايشان بود. شهيد والامقام همواره در انتظار ظهور حضرت موعود (عج) بود. گوش دادن به فرمان امام راحل (ره) و مطيع پدر و مادر بودن را سرلوحه زندگي خود قرار داده بود ايشان در تربيت فرزندان بسيار حساس بود و همواره كوشش مي نمود فرزنداني نمونه و الگو به جامعه اسلامي خود تقديم نمايد.

/انتهای پیام/
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *