رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

صدور مجوز برای آغاز عملیات اجرایی 21 پروژه زائرسرای ارزان قیمت در مشهد

20:27 - 19 بهمن 1394
کد خبر: ۱۳۲۶۵۵
شهردار مشهد با اشاره به اینکه 34 پروژه در قالب زائرسرای ارزان قیمت استان‌های مختلف در مشهد مجوز ساخت گرفتند گفت: در این راستا 21 پروژه برای اجرای عملیات ساخت خود مجوز گرفته‌اند.
به گزارش گروه اجتماعی ، سید صولت مرتضوی امروز در مراسم آغاز عملیات اجرایی زائر سراهای ارزان قیمت پنج استان در سالن اجتماعات حسینیه اصفهانی‌ها اظهار کرد: از اواخر سال 92 ساخت زائرسراهای ارزان قیمت در مشهد به فرمان مقام معظم رهبری آغاز شد که البته روند رو به رشدی در سال‌های اخیر در همه استان‌ها داشته است.

شهردار مشهد با تاکید بر اینکه مشهد به عنوان پایتخت معنوی کشور باید به پایتخت مهدویت تبدیل شود یادآور شد: ابتکار ساخت زائرسراهای ارزان قیمت در مشهد علاوه بر اینکه نعمات پیدا و پنهان دارد می‌تواند بسترسازی مناسبی برای زائران امام رضا (ع) داشته باشد و مشهد را برای میزبانی از زائران امام رضا (ع) آماده کند.

مرتضوی با اشاره به اینکه رونق فرهنگ ولایت از طریق توجه به فرهنگ زائران پیاده و تسهیل زیارت آنها میسر می‌شود بیان کرد: قرار است 34 زائرسرای استانی و ملی در مشهد ساخته شود که برخی از آن توسط سازمان‌هایی از جمله کمیته امداد، بهزیستی و بنیاد مستضعفان در سطح ملی دنبال می‌شود.

شهردار مشهد با اشاره به اینکه 34 پروژه در قالب زائرسرای ارزان قیمت استان‌های مختلف در مشهد مجوز ساخت گرفتند گفت: در این راستا 21 پروژه برای اجرای عملیات ساخت خود مجوز گرفته‌اند.

وی از واگذاری سه هکتار زمین برای ساخت زائرسراهای ارزان‌قیمت توسط شهرداری خبر داد و افزود: حدود 20 هکتار به واحدهای زائرسراهای قدیمی اضافه می‌شود.

مرتضوی خاطرنشان کرد: شهرداری مشهد در ارتباط با ساخت زائرسراهای ارزان قیمت دو شیوه مشارکت را در نظر گرفته است در بحث نخست ارائه قطعه‌ زمین و در مرحله دوم در صورت ارائه زمین از سوی خیران اقدام به صدور مجوز پروانه به صورت رایگان می‌کند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *