سرقت با پوشش زنانه/سقوط مشکوک یک نگهبان/دوئل مرگبار در تهران/سرقت مسلحانه در خزانه تهران

18:00 - 19 بهمن 1394
کد خبر: ۱۳۲۵۴۱
دسته بندی: جامعه ، عمومی
اخبار حوادث امروز از دستگیری جوانی که با پوشش زنانه سرقت می‌کرد تا سقوط مرگبار یک نگهبان را شامل شد.
سرقت با پوشش زنانه/سقوط مشکوک یک نگهبان/دوئل مرگبار در تهران
به گزارش خبرنگار اجتماعی میزان، اخبار حوادث امروز از دستگیری جوانی که با پوشش زنانه سرقت می‌کرد تا سقوط مرگبار یک نگهبان را شامل شد.

سارق جیب بر اتوبوس بی آرتی دستگیر شد +عکس

با بررسی سوابق متهم حسین . چ ( متولد 1370 ) مشخص شد که وی از مجرمان سابقه داری است که از سال 1389 تاکنون، 5 بار به اتهام جیب‌بری دستگیر و روانه زندان شده اما هر بار پس از آزادی مجددا سرقت های خود را از سر گرفته است.

متهم که به گفته خودش نزدیک به 10 سال به مصرف موادمخدر از نوع هروئین اعتیاد دارد، در اعترافاتش به دهها فقره جیب بری در خطوط اتوبوس های درون شهری BRT به ویژه در مسیر سه راه تهرانپارس – آزادی اعتراف و عنوان کرد که سرقت های خود را در ابتدای روز و در زمان مراجعه شهروندان به محل کار انجام داده است.

سرقت از دختران در پوشش دوستی و پیشنهاد ازدواج +عکس

در مورخه 21/10/1394 ، از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 وقوع یک فقره سرقت منزل در منطقه فرمانیه – خیابان شهید لواسانی به کلانتری 101 تجریش اعلام شد .  
 
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "سرقت منزل" و به دستور بازپرس شعبه اول دادسرای ناحیه 34 تهران ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت . 

دوئل مرگبار دو مرد قوی هیکل در پارک

ساعت 15 روز گذشته ماموران کلانتری ابوذر از طریق تماس‌های مردم در جریان نزاع خونین دو مرد جوان در بوستان خیابان مسجد قرار گرفتند.

با حضور ماموران در محل، آنها با بدن نیمه جان دو مرد قوی هیکل که غرق خون بودند، روبرو شدند. دقایقی بعد، دو مرد مجروح توسط عوامل اورژانس به بیمارستان ضیائیان تهران، منتقل شدند.

ساعتی بعد در حالی که تلاش پزشکان برای نجات جان دو مرد جوان ادامه داشت، مقتول به نام ابراهیم 35 ساله به علت شدت جراحات، جانش را از دست داد.

بررسی سقوط مشکوک کارگر جوان از اتاقک نگهبانی/ اعضای بدن مرد 36 ساله اهدا شد

رسیدگی به این پرونده اول مهرماه همزمان با اعلام خبر مرگ مغزی نگهبان یک کارخانه تانکر سازی در جاده مخصوص کرج آغاز شد.

برادر محمد با مراجعه به دادسرای جنایی در شکایتی مدعی شد، برادرش به قتل رسیده است. او در مورد دلایلش برای اثبات این سخنان، گفت: بر اساس ادعاهای صاحب کارخانه روز حادثه، برادرم که راننده آن شرکت بود، مشغول نگهبانی دادن بود. اما به یکباره هنگام بالا رفتن از اتاق دو متری نگهبانی، تعادلش را از دست داد و پس از سقوط به روی گاو صندوق افتاده و دچار مرگ مغزی می‌شود.

اختصاصی میزان/سرقت مسلحانه از طلافروشی در محله خزانه/ تیراندازی سارقان برای ترساندن مردم

ساعتی قبل طلافروشی خیابان خزانه از سوی سارقان مسلح مورد دستبرد قرار گرفت.







ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *