رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

بیداری اسلامی جهان غرب را به چالش کشاند

20:30 - 18 بهمن 1394
کد خبر: ۱۳۲۰۷۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، عمومی
ذوالقدر گفت: مخالفت با ایران به دلیل سلاح هسته ای نیست چون می دانند ما نیازی به این سلاح نداریم و سلاح جمهوری اسلامی همان بیداری اسلامی است که جهان غرب را به چالش کشاند.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی دادگستری بوشهر، محمد باقر ذوالقدر درششمین نشست مشترک منطقه ای مشاوران و مسئولان هماهنگی امور ایثارگران قوه قضائیه استانهای بوشهر، فارس، خوزستان، هرمزگان و کهگیلویه و بویراحمد در بوشهر افزود: بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی ایران قطع دست دنیای استعمار است و این همه دشمنی ها و کینه توزی ها به دلیل ماهیت انقلاب اسلامی ایران است.

معاون راهبردی قوه قضائیه  با بیان اینکه انقلاب اسلامی ما حرف تازه ای برای جهان آورد ادامه داد: مخالفت با ایران به دلیل سلاح هسته ای نیست چون می دانند ما نیازی به این سلاح نداریم و سلاح جمهوری اسلامی همان بیداری اسلامی است که جهان غرب را به چالش کشاند.

ذوالقدر با تاکید براینکه یادآوری روزهای انقلاب نباید منحصر به دهه فجر باشد گفت: تشکیل و استمرار انقلاب اسلامی به مکتب، رهبری و پایبندی مردم به ارزشهای انقلاب وابسته است.
وی اظهارکرد: همه مردم و مسئولان وظیفه حمایت از انقلاب را برعهده دارند ولی وظیفه ایثارگران به عنوان نماد انقلاب در پایبندی به اصل آن بیش از دیگران است.

معاون راهبردی قوه قضائیه افزود: همه مردم و مسئولان وظیفه دارند از انقلاب اسلامی دفاع کنند و ایثارگران نیز در دوران انقلاب و جنگ تحمیلی فداکاری کردند و صاحبان انقلاب نیز همین ایثارگران هستند.

ذوالقدر در باره برنامه های فرهنگی قوه قضائیه گفت: در حوزه فرهنگی قوه قضائیه در مجموع 140 میلیارد ریال اختصاص یافت که 100 میلیارد ریال برای مسائل فرهنگی و 40 میلیارد ریال نیز به بخش اطلاع رسانی اختصاص دارد.

وی افزود: در مورد ساختار مشکلی برای ارائه خدمت به ایثارگران و جانبازان نداریم و آنچه در قوانین وجود داشته برای جانبازان انجام داده ایم.

ذوالقدر اظهارکرد: در زمینه پرداختی به جانبازان قوه قضائیه نیز در مرحله نخست کسورات پیش از موعد جانبازان و ایثارگران را پرداخت کردیم.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر گفت: کارکنان دستگاه قضا در استان بوشهر، در 17 حوزه قضایی مشغول ارائه خدمت هستند.

علی جمادی افزود: در دادگستری استان 26 نفر جانباز، فرزند شهید 27 نفر، فرزند جانباز 40 نفر، خواهر و برادر شهید 52 نفر، یک نفر آزاده و 48 رزمنده هشت سال دفاع مقدس در دادگستری استان بوشهر مشغول کار هستند.

وی بیان کرد: آنچه در قانون تسهیلات استخدامی در مورد ایثارگران وجود دارد انجام شده است و هدف ما رضایت جامعه ایثارگری دستگاه قضا از خدمات دادگستری است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *