کاهش 19 درصدی آمار متوفیات ناشی از حوادث ترافیکی

13:27 - 18 بهمن 1394
کد خبر: ۱۳۱۸۶۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
در ده ماهه سال جاری 171 نفر در حوادث ترافیکی استان چهار محال وبختیاری جان خود را از دست دادند که اين آمار در مقايسه با مدت مشابه سال قبل، 7/19 درصدی کاهش را نشان مي‌دهد.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی اداره كل پزشكی قانوني استان چهارمحال وبختیاری، از مجموع تلفات حوادث ترافیکی ده ماهه گذشته در اين استان، 42 نفر زن  و  129 نفر مرد  بوده اند.

قابل توجه اینکه  بيشترين تلفات حوادث ترافیکی  با 132 مورد در جاده‌هاي برون‌ شهری و 42  مورد در مسيرهاي درون ‌شهری، 13 مورد در جاده‌های ‌روستايی  دو  مورد مربوط به جاده‌‎های خارج استان گزارش شده است.

همچنين در ده ماهه گذشته 2916 مصدوم حوادث ترافیکی به اداره کل  پزشکي قانونی استان چهار محال و بختیاری و مراکز تابعه مراجعه كردند که از اين تعداد  886 نفر زن  و 2030  نفر مرد هستند.
لازم به ذکر است مصدومين حوادث ترافیکی ده ماهه سال 1394 در مقايسه با مدت مشابه سال قبل   12 و سه دهم  درصد کاهش يافته است.

همچنین  طی ده ماهه امسال  آمار اجساد معاینه شده ناشی از سوء مصرف مواد مخدر  که در اداره کل پزشکی قانونی استان و مراکز تابعه مورد معاینه قرار گرفته اند تعداد 28 نفر (یک نفر زن و 27 نفر مرد ) بوده که نسبت به  مدت مشابه سال قبل 12 درصد افزایش داشته  است .

اضافه می شود آمار فوق بر اساس تعدادپرونده های تعیین علت فوت شده در مدت مذکور است .

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *