دعوت از رسانه های خبری برای پوشش نشست حافظان انقلاب/ مقامات عالی رتبه سپاه سخنران نشست 3 هزار نفری بسیج

12:29 - 18 بهمن 1394
کد خبر: ۱۳۱۸۵۴
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
رسول هادی پور گفت: نشست بزرگ سه هزار نفره مسئولین بسیج دانشجویی دانشگاه های سراسر کشور با حضور چهره های کشوری و لشکری برگزار خواهد شد.
نشست سه هزار نفره رسول هادی پور مدیر روابط عمومی سازمان بسیج دانشجویی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه سیاسی ، از برگزاری نشست بزرگ سه هزار نفره مسئولین بسیج دانشجویی دانشگاه های سراسر کشور تحت عنوان "حافظان انقلاب" خبر داد.

وی عنوان کرد: این نشست در محل مصلی بزرگ تهران به مدت دو روز از صبح روز سه شنبه 20 بهمن آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: روز اول این نشست با حضور سردار نقدی، حجت الاسلام محمدیان، سردار فدوی و درس اخلاق آیت الله صدیقی و آیت الله موحدی کرمانی برگزار می شود؛ آیت الله حائری شیرازی، سردار سلامی و سراج، در روز دوم این نشست به جمع دانشجویان می پیوندند.

هادی پور تصریح داشت: در این نشست دانشجویان از خانواده دانشجویان بسیجی شهید مدافع حرم و حماسه سازان ندسا (پاسداران دستگیر کننده تفنگداران آمریکایی) و جمعی از نخبگان بسیجی تقدیر خواهند کرد؛ در این نشست تندیس حافطان انقلاب به برخی از برگزیدگان کشوری و لشکری تقدیم خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در حاشیه این مراسم، نشست های خبری با حضور مدعوین و سخنرانان این مراسم در ارتباط با مسائل روز برگزار خواهد شد.

مدیر روابط عمومی سازمان بسیج دانشجویی با دعوت از رسانه ها جهت حضور و پوشش این مراسم اظهار داشت: رسانه های مکتوب، مجازی و خبرنگاران متقاضی جهت حضور در این مراسم لازم است جهت صدور کارت ویژه عبور و دریافت سین برنامه، نام رسانه و خبرنگار خود را به سامانه پیامکی این سازمان به شماره 660000313 ارسال نمایند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *