آزادی 436 زندانی جرائم غیرعمد در سال جاری

9:08 - 14 بهمن 1394
کد خبر: ۱۳۰۱۸۴
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
اسکندری گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 436 زندانی جرائم غیرعمد در استان آزاد شده اند که در حال حاضر 268 نفر به جرم مهریه و نفقه و 180 نفر به جرم تصادف و دیه،475 نفر به جرم مالی بازداشت به سرمی برند.
سید رضا اسکندری در گفت و گو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی با اشاره به آزادی 73 زندانی جرائم غیرعمد استان فارس در دهه فجر خبرداد و گفت: این تعداد زندانی که عمدتا به جرم تصادف غیرعمد، مهریه، نفقه و محکومیت مالی به غیراز کلاهبرداری هم اکنون در زندان به سر می برند با کمک ستاد مردمی دیه کشور و مشارکت خیرین نیک اندیش به آغوش خانواده های خود باز می گردند.

مدیرعامل ستاد دیه استان فارس در ادامه افزود: این افراد با بدهی بالغ بر 40 میلیارد ریال با تلاش شورای سازش ستاد دیه مبلغ 10 میلیارد ریال گذشت رضایتمندانه از شاکیان اخذ شده و ما بقی بدهی این افراد توسط منابع ستاد دیه مردمی فارس و پرداخت وام به مددجویان درنظر گرفته شده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: در حال حاضر 923 زندانی جرائم غیرعمد در زندان های استان فارس به سر می برند که چشم به راه خیرین در امر مشارکت آزاد سازی این زندانیان بوده که امیدواریم هر چه زودتر بستر بازگشت آنان به آغوش خانواده هایشان فراهم گردد.

عضو هیئت مدیره ستاد مردمی دیه استان فارس اضافه کرد:از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از 436 زندانی جرائم غیرعمد در استان آزاد شده اند که در حال حاضر 268 نفر به جرم مهریه و نفقه و 180 نفر به جرم تصادف و دیه،475 نفر به جرم مالی بازداشت به سرمی برند.

اسکندری ادامه داد: شهروندان محترم می توانند از طریق واریز کمک های نقدی به شماره حساب 10/11991199 نزد کلیه شعب بانک ملت در سراسر کشور وجوهات خود را به این امر اختصاص دهند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *