جلسه طاهری با لیدرها پیش از بازی با سپاهان/ تمرین سبک در هتل!

15:17 - 13 بهمن 1394
کد خبر: ۱۲۹۹۷۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرپرست باشگاه پرسپولیس امروز با لیدرهای این باشگاه جلسه‌ای را برگزار کرد.

به گزارش گروه ورزشی و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، علی اکبر طاهری امروز پس از حضور در کنگره شهدای ورزشی، راهی ورزشگاه درفشی‌فر شد تا در جلسه‌ای با حضور 50 نفر از مشوقین پرسپولیس شرکت کند.

این نشست با توجه به آغاز رقابت‌های نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال و برای تبیین سیاست‌ها و خواسته‌های باشگاه برگزار شد.

در این جلسه که از قبل برنامه‌ریزی شده بود تا پیش از شروع بازی‌ها به هماهنگی‌های لازم به عمل آید، سرپرست باشگاه بر اخلاق‌مداری، نظم و احترام نسبت به حریفان و عوامل برگزاری مسابقه تاکید کرد.

وی با تاکید بر اینکه با توجه به تفکرات حاکم بر باشگاه، هواداران رکن اصلی و سرمایه باشگاه به حساب می‌آیند، عنوان کرد: پرسپولیس بیش از هر چیز به هواداران خود می‌بالد و تماشاگران حاضر در ورزشگاه و مطالبی که از سوی آنها مطرح می‌شود، از این رو حائز اهمیت است.

وی با تقدیر از هواداران پرسپولیس که صبوری و تعصب را در سخت‌ترین شرایط به تصویر کشیده‌اند و اشاره به زحمات مشوقین تاکید کرد: اخلاق و قانون از ارکانی است که در باشگاه تاکید ویژه‌ای روی آن وجود دارد و باید با تمام توان در این مسیر حرکت کرد.

* همچنین بازیکنان پرسپولیس ساعتی پس از صرف صبحانه در چمن مصنوعی محوطه هتل المپیک حاضر شدند و نرمش و کشش سبکی را زیر نظر برانکو ایوانکوویچ و تحت هدایت مربی بدنساز سرخپوشان انجام دادند.

اعضای تیم ناهار را در ساعت 12:30 صرف کردند و ساعت 14:45 که برای صرف نوشیدنی و جلسه فنی حاضر شدند. سرخپوشان ساعت 15:15 هتل را به قصد ورزشگاه ترک کردند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *