بودجه آموزش و پرورش با حضور وزیر بررسی می‌شود/ اعتبار ۲۲۰ میلیارد تومانی بخش عمرانی آموزش و پرورش در سال 95

9:26 - 12 بهمن 1394
کد خبر: ۱۲۹۱۷۴
دسته بندی: جامعه ، عمومی
کوچکی نژاد از رشد 16 درصدی بودجه های عمرانی به مبلغ 220 مبلیون تومان در بودجه سال 95 آموزش و پرورش خبر داد.
بودجه آموزش و پرورش با حضور وزیر بررسی می‌شود/ اعتبار ۲۲۰ میلیارد تومانی بخش عمرانی آموزش و پرورش در سال 95جبار کوچکی نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار جامعه خبرگزاری میزان، در تشریح جلسه دیروز کمیسیون آموزش اظهار کرد: جلسه اعضای کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری با حضور معاونين وزارت آموزش و پرورش، مسؤولين مربوطه در ديوان محاسبات، وزارت اقتصاد، خزانه‌داری كل، رئيس امور آموزش و پرورش عمومی و فنی و حرفه‌ای برگزار و پیرامون رقم بودجه سال آینده این وزارت خانه بحث و تبادل نظر شد.

وی افزود: از مهم ترین مواردی که در بررسی بودجه آموزش و پرورش برای سال 95 مورد توجه قرار گرفت بودجه دانشگاه فرهنگیان، بودجه عمرانی، بودجه سازمان دانش آموزی، بودجه معاونت پرورشی و بودجه آموزش متوسطه بود.

نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس رشد 16 درصدی بودجه عمرانی آموزش و پرورش نسبت به سال گذشته را از مهمترین موارد مورد بحث عنوان و خاطر نشان کرد: تخصیص 220 میلیارد تومان اعتبار عمرانی در بودجه سال 95 رشد 16 درصدی اعتبارات عمرانی را نشان می دهد که امیدواریم وزارتخانه رویکرد مناسبی در تخصیص این اعتبارات اخذ نماید.

کوچکی‌نژاد از بررسی مجدد بودجه سال 95 با حضور وزیر خبر دادو افزود: علاوه بر این اعضای تلفيق بودجه سال 1395 و برنامه ششم كميسيون با وزير آموزش و پرورش در محل وزارتخانه نشستی را برگزار خواهند کرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *