رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

هلاکت بیش از ۲ هزار تکفیری در سوریه از آغاز "عملیات هوایی روسیه"

12:05 - 11 بهمن 1394
کد خبر: ۱۲۸۵۹۹
دیده بان حقوق بشر سوریه در گزارشی اعلام کرد از زمان آغاز حملات هوایی جنگنده های روسی به مواضع تفکیریها در این کشور، ۲۱۹۸ عنصر تکفیری به هلاکت رسیده اند.
هلاکت بیش از ۲ هزار تکفیری در سوریه از آغاز به گزارش سرویس بین الملل به نقل از العهد، دیده بان حقوق بشر سوریه با انتشار گزارشی آخرین آمار مربوط به خسارت های تکفیری ها در عملیات هوایی جنگنده های روسی را اعلام کرد.
 
بر اساس این گزارش، در گزارش این مرکز حقوق بشری آمده است: از زمان آغاز عملیات هوایی جنگنده های روسی در نقاط مختلف سوریه ۹۶۵ عنصر تکفیری داعش به هلاکت رسیده اند.
 
در ادامه این گزارش همچنین تصریح شده است: در حملات هوایی جنگنده های روسی همچنین ۱۲۳۳ عنصر تکفیری وابسته به گروه های تروریستی مختلف از جمله «جبهه النصره» کشته شدند.
 
گفتنی است، عملیات نظامی روسیه علیه تروریست های تکفیری به ویژه داعش در سوریه در حالی ادامه دارد که معارضان سوری اعلام کرده اند تا زمان توقف این حملات در نشست صلح سوریه که قرار است روز دوشنبه در ژنو برگزار شود، شرکت نخواهد داشت. با این حال، مسکو توقف حملات هوایی را رد و اعلام کرده که مطرح نمودن هرگونه پیش شرط برای مذاکرات ژنو۳ پذیرفتنی نیست.
/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *