انقلاب اسلامی زمینه‌ سقوط حکومت‌های ظالم را فراهم کرد

15:57 - 10 بهمن 1394
کد خبر: ۱۲۸۳۹۱
دسته بندی: سیاست ، گزارش و تحلیل
آیت‌الله نوری همدانی با بیان اینکه آشنایی با اوضاع زمان و اهداف و برکات انقلاب اسلامی باید مورد توجه طلاب باشد، گفت: انقلاب اسلامی در همه دنیا موثر واقع شد و سبب بیداری ملت‌های جهان ‌و سقوط حکومت‌های ظالم شد.
انقلاب اسلامی زمینه‌ سقوط حکومت‌های ظالم را فراهم کردبه گزارش گروه سیاسی ، آیت‌الله حسین نوری‌همدانی در دیدار با جمعی از طلاب مدرسه علمیه صدوقی اظهار داشت:‌ شغل طلبگی بهترین شغلی است که وجود دارد و بهترین و تاثیر‌گذارترین شغل در عالم است.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به جایگاه علم در دین اسلام بیان کرد: طالبان علم دارای ارزش و اهمیت زیادی هستند و موجودات عالم برای کسانی که در زمینه علم فعالیت می‌کنند، دعا می‌کنند و اگر طالب علم در راه فراگیری دانش جان خود را از دست بدهد شهید محسوب می شود.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه با بیان اینکه امام خمینی(ره) فقیه و عالم بود که به واسطه همین خصوصیت توانست انقلاب اسلامی را ایجاد کند، گفت: اخلاص یکی از موضوعات مهمی است که طلاب باید به آن توجه کنند و تنها برای رضای الهی درس بخوانند، طلاب باید در زمینه فراگیری علوم همت و پشتکار داشته باشند تا در آینده فقیه ‌و عالم بزرگی شوند و پیام اسلام را به سراسر جهان منتقل کنند.

وی با تاکید بر اینکه انسان با اراده و جدیت به اهداف خود می‌رسد، تصریح کرد: دین اسلام دارای ابعاد حکومتی، قضایی، جهادی‌، اجتماعی و فرهنگی است که طلاب وظیفه دارند در همه این ابعاد به تخصص برسند‌، انسان‌های تنبل هیچ‌گاه به موفقیت نمی رسند و تنها افرادی که دارای همت و تلاش هستند به موفقیت‌های چشم‌گیری دست پیدا می‌کنند.

مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه راهی که طلاب انتخاب کرده‌اند، مسیر ساده‌ای نیست چون باید در دنیا موثر باشند، اظهار داشت: طلاب برای موفقیت در کارهای خود ابتدا باید به نظم اهمیت دهند چون نظم در زندگی بسیار مهم و موثر است.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه با بیان اینکه آشنایی با اوضاع زمان و اهداف و برکات انقلاب اسلامی باید مورد توجه طلاب باشد، عنوان کرد: انقلاب اسلامی در همه دنیا موثر واقع  شد و سبب بیداری ملت‌های جهان ‌و سقوط حکومت های ظالم شد.

وی گفت: یکی از اقداماتی که باید مورد توجه جامعه اسلامی باشد مبارزه با ظلم است چون دشمنی با اسلام از گذشته وجود داشته و امروز رژیم آل‌سعود و آمریکا از دشمنان ملت‌مان هستند و باید در برابر آن‌ها بیدار و هوشیار باشیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *