رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

فراخوان بی‌بی‌سی فارسی برای جذب جاسوس+عکس

11:46 - 08 بهمن 1394
کد خبر: ۱۲۷۶۶۷
دسته بندی: سیاست ، گزارش و تحلیل
بی بی سی با ارائه فراخوانی در شبکه اجتماعی تلگرام از مخاطبانش خواسته است تا ضمن ارائه شماره تماسشان به بی بی سی، نام استانشان را نیز برای آنها در جهت شبکه سازی ارسال کنند.
به گزارش گروه سیاسی ، بی بی سی با ارائه فراخوانی در شبکه اجتماعی تلگرام که البته 325 هزار عضو نیز دارد، از مخاطبانش خواسته است تا ضمن ارائه شماره تماسشان به بی بی سی، نام استانشان را نیز برای آنها در جهت شبکه سازی  ارسال کنند.

فراخوان بی‌بی‌سی فارسی برای جذب جاسوس+عکس


در فراخوان کانال تلگرامی بخش فارسی بنگاه سخن پراکنی انگلیس که با هدف جمع‌آوری اطلاعات از داخل ایران صادر شده، از مخاطبان خواسته شده خبرهای انتخاباتی خود را همراه با شماره تماس و استان محل سکونت‌شان برای این شبکه ارسال کنند.

رسانه مرموز پیر استعمار، مهم ترین ابزار کودتای ننگین آمریکایی - انگلیسی 28 مرداد 1332 بود که منجر به سقوط دولت قانونی ایران شد و این شبکه در ادامه شیطنت‌ها و خباثت‌های خود علیه ملت ایران در فتنه 88 نیز نقش محوری را در سازماندهی آشوبگران و حمایت‌ خبری از عوامل کودتای ناکام پس از انتخابات ریاست جمهوری دهم بر عهده داشت.

در پی شکست‌‌‌های پی در پی بی‌بی‌سی فارسی در پیگیری پروژه براندازی نرم و ضربه اطلاعاتی هوشمندانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به بازوی رسانه‌ای MI6 و دستگیری مفتضحانه سرشبکه‌های آن در داخل کشور، مهره‌های مدیریتی این شبکه مجبور به تغییر شدند.

اکنون به‌نظر می رسد گردانندگان این شبکه در آستانه دو انتخابات مهم در ایران بار دیگر با هدایت Mi6 تاکتیک‌ جدیدی را برای منبع‌یابی و شبکه‌سازی اطلاعاتی به‌منظور پیشبرد پروژه نفوذ و دخالت در انتخابات آینده از طریق شبکه‌های مجازی طراحی کرده‌اند.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *