مجلس سیاسی نمی‎خواهیم/ مجلس آینده باید مجلس کار باشد

22:30 - 08 بهمن 1394
کد خبر: ۱۲۷۶۶۶
دسته بندی: سیاست ، گزارش و تحلیل
امام جمعه گرگان با اشاره به اینکه کشور دیگر به مجلس سیاسی نیاز ندارد بر تشکیل مجلس کار در دوره آتی تاکید کرد.
مجلس سیاسی نمی‎خواهیم/ مجلس آینده باید مجلس کار باشدبه گزارش گروه سیاسی ، آیت‎الله سیدکاظم نورمفیدی در دیدار با جمعی از جوانان شرق استان گلستان با اشاره به اجرایی شدن برجام و به نتیجه رسیدن مذاکرات هسته‎ای نمایندگان کشورمان با طرف‌های غربی اظهار کرد: در مذاکرات هسته‎ای ما به نتیجه‎ای که می‎خواستیم رسیدیم اما دشمن به نتیجه نرسید.

وی با بیان اینکه با تلاش تیم مذاکره‌کننده هسته‎ای، صبوری ملت ایران و هدایت‎های رهبر معظم انقلاب امروز تحریم‎های ظالمانه علیه کشورمان رفع شده است افزود: امروز با وجود اینکه دشمن تحریم‎های ظالمانه را رفع کرده است ما بر سر آرمان خود ایستاده‎ایم و آنها با این تفکر که نگذارند ما سلاح هسته‎ای تولید نکنیم جلو آمده و ما که اصلا چنین خیالی هم نداشتیم.

امام جمعه گرگان با اشاره به فتوای حرمت ساخت و استفاده از سلاح هسته‎ای توسط مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: عملا دشمن برای بدست آوردن یک درخواست بی‎وجهه و واهی به مذاکره نشست و در نهایت هم ما چیزی از دست ندادیم و بر رعایت فتوای ولایت تاکید کردیم.

نورمفیدی شرایط کشور را در ایام بعد از اجرایی شدن فرجام و گسترش ارتباطات بین‎المللی در کشور و منطقه بسیار حساس توصیف کرد و گفت: انتخابات پیش‎رو یک عرصه بسیار مهم برای ملت شریف ایران است تا با حضوری گسترده و حماسی بار دیگر حمایت قاطع خود را از نظامو انقلاب و آرمان های آن به گوش جهانیان برسانند.

وی با بیان اینکه انتخابات اخیر مجلس شورای اسلامی یکی از انتخابات مهم کشور خواهد بود اضافه کرد: امروز کشور نیاز به کار و تلاش دارد تا در مسیر فرمایشات رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی حرکت کند و بدون تردید تحقق منویات ایشان به جز با مجلسی قوی و کارآمد به دست نخواهد آمد.

امام جمعه گرگان با تاکید بر لزوم تشکیل یک مجلس قوی با نیروهای متخصص، متعهد و کاری تصریح کرد: اگر نیروهای قوی و کاری در مجلس شورای اسلامی راه پیدا کنند قطعا شتاب کشور به سمت پیشرفت و توسعه افزایش معناداری خواهد کرد و همه نتایج حضور نمایندگان خود در خانه ملت را خواهند دید.

نورمفیدی بر لزوم خارج شدن از فضای سیاست‎زده و جناحی و گروهی در انتخابات پیش‎رو تاکید کرد و ادامه داد: امروز ما دیگر مجلس سیاسی نمی‎خواهیم و آنچه ملت ایران به آن نیاز دارد مجلس کار است که صاحب اندیشه و فکر برای آبادانی کشور و میهن باشد نه آنکه درگیر سیاسیت بازی‎ها شده و توسعه و پیشرفت را مانع شود.

وی خطاب به جوانان حاضر در جلسه نیز خاطرنشان کرد: انتظار ما این است جوانان امروز که در کلام و اندیشه رهبری برترین جوانان دنیا هستند مسائل را از افق‎های بالاتری ببینند و برنامه‎های خود را به دور از سیاست‎زدگی‎ها برای آبادانی و توسعه استان و کشور خود مهیا کنند.

امام جمعه گرگان در بخش پایانی سخنان خود در این جلسه با اشاره به دهه فجر انقلاب اسلامی و ضرورت حضور همیشگی مردم در صحنه های انقلاب افزود: خداوند متعال به واسطه خواست و اراده مردم و توکل و ایمان آنها به نصرت الهی همواره عنایات خاصه‎اش را در 37 سال گذشته شامل این ملت کرده است و قطعا این یاری پروردگار منوط به حضور گسترده مردم در تجدید بیعت با آرمان‎های مقدس این نظام است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *