علمای اسلام خطر حمایت از جریان‌های تکفیری را به دولت‌های خود گوشزد کنند

21:40 - 08 بهمن 1394
کد خبر: ۱۲۷۶۵۹
دسته بندی: سیاست ، گزارش و تحلیل
رئیس شورای یکسویی پاکستان گفت: ما به عنوان علمای سایر کشورهای اسلامی وظیفه داریم به کشورهای خود برگردیم و به دولت‌های خود این باور را بدهیم که از این حمایت از جریان‌های تکفیری و افراطی جریان اسلام متضرر می‌شوند.
علمای اسلام خطر حمایت از جریان‌های تکفیری را به دولت‌های خود گوشزد کنندبه گزارش گروه سیاسی ، علامه صاحب زاده ابوالخیر از کشور پاکستان در کنگره خطر جریان‌های تکفیری با بیان اینکه از نگاه خداوند دین مورد پذیرش دین اسلام است اظهارداشت: ادامه این اجلاس می تواند در قضیه یمن کمک کند. 

رئیس شورای یکسویی پاکستان با بیان اینکه ما به عنوان  علمای سایر کشورهای اسلامی وظیفه داریم به کشورهای خود برگردیم و به دولت‌های خود این باور را بدهیم که از این حمایت از جریان‌های تکفیری و افراطی جریان اسلام متضرر می‌شوند، افزود: ائتلاف شکل گرفته از سوی سعودی اتحادی است که حتی مخالفین هم اهم آن را  اتحاد اسلامی نمی‌دانند.

وی با بیان اینکه ما از جمعیت علمای اسلام باید به تمام سردمدان حکومتی خود بگوییم نقش موثری در مقابله با جریانهای افراطی ایفا کنند افزود: اگر این اتفاق در تمام کشورها رخ دهد تاثیرگذار خواهد بود، کشورهایی که حاضر به همکاری نیستند آنها دست نشانده صهیونیست‌ها هستند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *