تكريم مشتري اعتبار نمايندگي‌هاي سايپا را افزايش داده است

12:30 - 07 بهمن 1394
کد خبر: ۱۲۷۲۹۴
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
مديرعامل سايپايدك تكريم مشتريان را موجب افزايش اعتبار نمايندگي‌هاي سايپا دانست و گفت: مرامنامه تكريم مشتريان به كليه نمايندگي‌هاي سايپا ابلاغ شده كه رعايت مفاد آن مي‌تواند رضايت مشتريان از عملكرد نمايندگي‌ها را افزايش دهد.
به گزارش ،مصطفي وحيدزاده در مراسم تقدير از نمايندگي‌هاي مشتري‌مدار، با بيان اين مطلب اظهار كرد: تكريم مشتري اصل جدايي ناپذير ارائه خدمات پس از فروش در همه بخش‌ها مي‌باشد كه اين اصل در زمينه خدمات پس از فروش خودرو نقش مهمتري پيدا مي‌كند.

وي ادامه داد: تكريم مشتري مي‌تواند رضايت مشتريان را از خدمات پس از فروش افزايش دهد و رعايت اين اصل از سوي شبكه نمايندگي‌ها يك ضرورت است كه تاكنون رعايت شده و مورد توجه قرار گرفته است. 


 وحيدزاده افزود: سايپايدكبا اجراي ديپلماسي فعال در حوزه خدمات پس از فروش برنامه‌‌هایی را برای سرمایه‌گذاری در زمینه آموزش مطلوب رفتار با مراجعه کنندگان تدارک دیدهکه در حال اجرایی شدن استو تاكنون نتايج مطلوبي هم از آن به دست آمده است.
مديرعامل سايپايدك تاكيد كرد: بايد انتقادهاي مشتري به عملكرد نمايندگي‌ها را ارج بگذاريم و با استقبال ازانتقاد هاي سازنده نقاط قابل بهبود خود را شناسايي و در جهت رفع آن برنامه‌ريزي و تلاش كنيم. نقدها موجب رشد و بلوغ سازمان مي‌شوند و ما تاكنون از اين جهت به نتايج مثبتي رسيده‌ايم.

وي گفت: وظيفه ما به عنوان متولي ارائه خدمات پس از فروش به خودروهاي سايپا، اين است كه با ارائه خدمات خوب، اعتبار برند سايپا را افزايش دهيم. و در اين مسير، نمايندگي‌ها همفكر، رفيق و شريك تجاري سايپا محسوب مي‌شوند نقش مهمي بر عهده دارند.


وحيدزاده خاطرنشان كرد: شبكه نمايندگي‌هاي سايپا همواره موجب سربلندي ما بوده‌اند چراكه برند سايپا را از آن خود مي‌دانند و با وجود سختي‌ها و گرفتاري‌هاي فراوان، براي ارائه خدمات و تداوم خوش‌نامي سايپا از جان و دل مايه مي‌گذارند. به همين دليل بايد اين شبكه با تجربه و گسترده را حفظ كنيم.

مديرعامل سايپايدك در ادامه با اشاره به اضافه شدن 11 محصول جديد به سبد محصولات گروه خودروسازي سايپا در سالهاي اخير، يادآور شد: با توجه به اقدامات انجام شده، خريداران خودروهاي جديد با هيچ مشكلي در زمينه خدمات پس از فروش و قطعات يدكي روبرو نخواهند شد.

وي در ادامه با اشاره به رفع تحريم‌هاي هسته‌اي، افزود: با رفع تحريم‌ها قطعا از ركود عبور خواهيم كرد و با رونق اقتصادي در شرايط پس از تحريم مي‌توان به آينده اميدوار بود.
پيش از سخنان مديرعامل سايپايدك، مهدي حاجي باقري معاون خدمات پس از فروش در سخناني اظهار داشت: در دنياي رقابتي امروز، بايد براي تامين آسايش مشتري و طبق خواسته او رفتار كنيم. بايد پيشنهادها و انتقادها را پذيرا باشيم و محيط نمايندگي را به محيطي دوستانه و صميمي براي مشتري تبديل نماييم.

وي با بيان اينكه هزينه جذب مشتري جديد بين 5 تا 11 برابر حفظ مشتري قديمي است،‌ ادامه داد: ارزشمندترين دارايي هر سازمان، رضايت مشتري است. سايپايدك نيز از اين قاعده جدا نيست و ما براي حفظ سرمايه‌‌اي همچون رضايت مشتري، 13 دوره آموزشي در سال 93 و 12 دوره نيز در سال جاري براي مديران نمايندگي‌ها برگزار كرده‌ايم. علاوه بر اين امكان استفاده از خدمات مشاوره‌اي براي نمايندگي‌ها فراهم شده تا بعنوان سفيران رضايت مشتري بتوانند بهترين عملكرد را در زمينه تكريم مشتري داشته باشند. 

بنابراين گزارش، در پايان اين همايش با حضور مديرعامل و معاونين سايپايدك از نمايندگي‌هايي كه بهترين عملكرد را در خصوص تكريم مشتري داشته‌اند با اهداي لوح قدرداني شد كه اسامي آنها به اين شرح است:

حسين عباسي (بوكان) حميد احمد نتاج آهنگري و شركت نوا خودرو شمال(بابلسر)، حسن شاكري (بابل)، فرحان سلطانيان (اهواز)، امير پور نصير (لاهيجان)، حسن خليل خليلي (چالوس)، عمر سوري و كريم حسن كهنه لاهيجاني (پيرانشهر)، خسرو رخشان روح اختر (تهران)، شركت كاسانه گيلان و خداداد دل افروز (رشت)، شركت فني ايلياگستر آرزو (كاشان)، احد اسدي اهرنجاني (سلماس)، اكبر جهانگيري (شاهين شهر)، شركت سبلان ثمين (اردبيل)، شركت خودرو مهر بهنمير (بهنمير) رحيم محمدي رمضانلو (گرمي)، محمود قاسميان (اصفهان)، ابوالفضل برديده (اهر)، عليرضا شامحمدي (سر پل ذهاب)، اكبر غضنفري (قير)، حسين نيك بين (سمنان)، قربان قربان‌نژاد (شيروان) و آرش محتشم ماهاني (كرمان).




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *