رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

مدارس کدام استان‌ها، امروز تعطیل است؟

5:53 - 07 بهمن 1394
کد خبر: ۱۲۶۷۲۷
دسته بندی: جامعه ، عمومی
بارش برف و کولاک باعث تعطیلی مدارس برخی از استان ها شد.
به گزارش گروه جامعه ،بارش برف و کولاک باعث تعطیلی مدارس برخی از استان ها شد.
 
مدارس برخی از شهرستان های کردستان به دلیل بارش برف تعطیل شد
 
روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان کردستان در اطلاعیه ای اعلام کرد مدارس نوبت صبح شهرستان های بانه و مریوان در این استان امروز به دلیل بارش برف و برودت هوا تعطیل است.
 

در این اطلاعیه آمده است: به علت بارش برف، برودت هوا و لغزندگی معابر، پیش دبستانی و مدارس ابتدایی شهرستان های بانه و مریوان در نوبت صبح در سطح شهر و روستا امروز چهارشنبه هفتم بهمن تعطیل است.

 
 تعطیلی مدارس ابتدایی برخی شهرستان های ایلام بدلیل بارش برف/ فعالیت ادارات با دو ساعت تاخیر
 
مدیرکل بحران استان ایلام گفت: با توجه به بارش برف،کاهش دما و لغزندگی معابر ، فعالیت تمامی دستگاههای اداری بجز خدماتی و امدادی برخی شهرستان های استان امروز،چهارشنبه، با دو ساعت تاخیر آغاز و پیش دبستانی ها و مدارس ابتدایی نیز تعطیل خواهند بود.

احمد کرمی  افزود: بر این اساس مدارس تمامی مقاطع ،مراکز آموزش عالی و بانکها در شهرستان ایلام و بخش چوار ، شهرستان‌های ایوان ،ملکشاهی ،سیروان ،چرداول،و بخش میمه نیز بادوساعت تاخیر آغاز می شود.

به گفته وی، همچنین مدارس ابتدایی و پیش دبستانی و مهدهای کودک شهرستان های ذکر شده در شیفت صبح تعطیل است.
 
 مدارس پیش دبستانی و ابتدایی شهرستان های پاوه ، جوانرود ، روانسر، دالاهو در استان کرمانشاه به علت برودت هوا فردا تعطیل است.
 
 مدارس تعدادی از شهرستان های آذربایجان شرقی فردا تعطیل است
 
 آموزش و پرورش آذربایجان شرقی به دنبال بارش برف و کولاک شدید و یخبندان، مدارس برخی از شهرستان های استان را برای امروز تعطیل اعلام کرد.

به گزارش میزان به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان، مدارس مقاطع پیش دبستان، ابتدایی و دوره اول متوسطه شهری و روستایی شهرستان تبریز فردا تعطیل است.

بر اساس این گزارش همچنین کلیه مقاطع تحصیلی مدارس روستایی و مقاطع پیش دبستانی و ابتدایی شهری شهرستان اهر و هوراند تعطیل خواهد بود.
 
تعطیلی مدارس در استان اردبیل، بدلیل بارش برف و کولاک
آموزش و پرورش اردبیل: مدارس همه مقاطع تحصیلی امروز در اردبیل،ارشق،اصلاندوز،انگوت،بیله سوار،پارس آباد،جعفرآباد مغان،سرعین،گرمی،لاهرود، مشکین شهر، نمین، نیر و هیر تعطیل است.
 
 
 مدارس مقاطع پیش دبستانی،ابتدایی و متوسطه دور اول در خلخال و کوثر و مدارس مقاطع پیش دبستانی و ابتدایی در شاهرود به علت سرما و یخبندان تعطیل است.

 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *