مجلس آینده از آن اصولگرایان خواهد بود/ از شورای ائتلاف اصولگرایان کناره گیری نکردم

8:57 - 06 بهمن 1394
کد خبر: ۱۲۶۷۰۷
دسته بندی: سیاست ، گزارش و تحلیل
دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: با توجه به رویه ای که اصولگرایان در پیش گرفته اند مجلس آینده از آن این طیف سیاسی خواهد.
مجلس آینده از آن اصولگرایان خواهد بود/ از شورای ائتلاف اصولگرایان کناره گیری نکردم

محمد رضا باهنر دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری درگفتگو با خبرنگار سیاسی درباره گمانه زنی برخی از رسانه ها مبنی بر کناری گیری از شورای عالی اصولگرایی تصریح کرد: چنین چیزی صحت ندارد و بنده عضو شورای عالی اصولگرایی هستم و جبهه پیروان نیز به عنوان یکی از مجموعه های اصولگرایی در این بخش به طور فعال مشغول به کار است.

دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری تاکید کرد: اگر اصولگرایان این انسجام و وحدت رویه ای را که در پیش گرفته اند ادامه بدهند و در این مسیر گام بردارند انشاءلله مجلس آینده از آن اصولگرایان خواهد بود.

با هنر اظهار کرد: در حال حاضر مجموعه فعالیتهای اصولگرایان در قالب شورای ائتلاف اصولگرایی قابل قبول بوده و شانس پیروزی اصولگرایان در انتخابات آینده افزایش داده است.

دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری درباره واکنش کسانی که از سوی شورای نگهبان برای حضور در انتخابات تایید صلاحیت نشده اند گفت: ما باید همه تسلیم قانون باشیم البته شورای نگهبان نیز با مقدار وقت و توانی که دارد به سرعت مسئله تایید صلاحیت ها را پیگیری می کند.

وی درباره آخرین فعالیتهای این تشکل برای حضور در انتخابات مجلس دهم اظهار کرد: این تشکل با تمام جدیت در چارچوب شورای ائتلاف اصولگرایی به فعالیت خود ادامه می دهد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *