مشکلات کشور با آمریکادوستی و غرب‌پرستی حل نمی‌شود

1:20 - 06 بهمن 1394
کد خبر: ۱۲۶۵۸۴
دسته بندی: سیاست ، گزارش و تحلیل
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی رکود حاکم در کشور را موجب نگرانی دانست و گفت: مشکلات کشور با آمریکادوستی و غرب‌پرستی حل نمی‌شود.
مشکلات کشور با آمریکادوستی و غرب‌پرستی حل نمی‌شودبه گزارش گروه سیاسی ، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، آیت الله محسن مجتهد شبستری در دیدار با اعضای نظام مهندسی آذربایجان شرقی، اظهار داشت: مشکلات کشور با شعار حل نمی‌شود و باید اقدامات عملی مؤثری صورت گیرد که متأسفانه تا کنون شاهد این مسئله نبوده‌ایم.

وی با انتقاد از برخی شیوه‌های غلط دولت‌ها، گفت: اینکه برخی دولت‌ها ظرفیت‌های نیروهای متخصص انقلابی را نادیده گرفته و اعضا و دوستان و آشنایان خود را به‌روی کار بیاورند یک خیانت بزرگ است و موجب عقب ماندگی کشور می‌شود.

رئیس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت(ع)،با بیان اینکه نباید کشور را فدای جناح بازی‌ها و سیاسی کاری‌ها کرد، افزود: باید با استفاده از نیروهای انقلابی، متخصص و متعهد به فکر حل مشکلات کشور در حوزه‌های اقتصادی، فرهنگی و معیشتی مردم بود.

وی، افزود: مشکلات کشور با آمریکادوستی و غرب‌پرستی حل نمی‌شود، مشکلات ما به‌خاطر دوری از اسلام و فرامین آن است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه اسراف یکی از مسائل مشکل آفرین در امر اقتصاد است، تصریح کرد: متأسفانه عموم مردم برای هرکاری ماشین‌های شخصی خود را بیرون می‌آورند، این مسئله هم از سوی دولت باید پیگیری شود تا وسائط حمل و نقل عمومی گسترش یابد که فعلاً مورد بی‌توجهی دولت قرار گرفته است و هم از سوی مردم که سعی کنند تا با وسائط حمل و نقل عمومی رفت و آمد کنند تا هم از ترافیک شهری کاسته شود و هم آلودگی هوا کاهش یابد.

وی با اشاره به انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی بر حضور گسترده مؤمنین و انقلابیون تأکید کرد و افزود: نیروهای انقلابی با حضوری پرشور در انتخابات شرکت خواهند کرد تا مبادا برای غرب‌گرایان و آمریکادوستان محل فعالیت باز شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری، اظهار داشت: انتخاب افراد اصلح، مؤمن، ولایی، لایق، کاردان، دردشناس و کسانی که غرب‌زده نیستند باید مورد توجه ملت بزرگ ایران قرار گیرد.

وی رکود حاکم بر کشور را موجب نگرانی دانست و گفت: متأسفانه شاهد اقدامی مؤثر از سوی دولت نیستیم و کسانی که انتخاب می‌شوند باید نسبت به حل آن اقدامات جدی انجام دهند.

آیت الله مجتهد شبستری، در خاتمه، مشکلات فرهنگی را از مهم‌ترین دغدغه‌های مقام معظم رهبری عنوان کرد و ابراز داشت: باید مسائل فرهنگی مورد توجه قرار و در این راستا فعالیت‌های گسترده‌ای صورت گیرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *