پایان داوری نخستین جشنواره ادبی مباهله

2:50 - 06 بهمن 1394
کد خبر: ۱۲۶۵۰۹
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
نخستین جشنوراه ادبی مباهله كه با مشاركت مركز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری، فرهنگ‌سرای اندیشه و سایت شاعران پارسی‌زبان برگزار می‌شود، برگزیدگان خود را شناخت.
به گزارش گروه فرهنگی ، پس از اعلام فراخوان این جشنواره ادبی كه با هدف معرفی یكی از درخشان‌ترین فرازهای تاریخ صدر اسلام و سند اثبات حقانیت خاندان رسالت (ع)، اعلام شد، 170 اثر در سه بخش: «شعر در قوالب كهن»، «شعر آزاد و نیمایی» و «نثر ادبی» به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

فرایند داوری این آثار توسط علی انسانی، علیرضا قزوه و محمود حبیبی كسبی به انجام رسید و در نهایت 14 نفر به عنوان برگزیده این جشنواره انتخاب شدند كه اسامی این شعرا و نویسندگان در آیین اختتامیه جشنواره كه از ساعت 17، روز سه شنبه 13 بهمن ماه، در سالن مهر حوزه هنری برگزار می‌شود، اعلام خواهد شد.


در مراسم اختتامیه این جشنواره، علاوه بر معرفی برگزیدگان و شعرخوانی ایشان، كتاب این جشنواره نیز رونمایی خواهد شد. در این كتاب علاوه بر اشعار و نثرهای ادبی راه یافته به مرحله نهایی جشنوارۀ ادبی مباهله، اشعاری از استادان و شعرای پیش‌كسوت آیینی كه در پاسخ به فراخوان این جشنواره آثاری خلق كرده‌اند نیز گنجانده شده است.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *