رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

حکم میلیاردی برای قاچاق 32 تن برنج پاکستانی

10:08 - 05 بهمن 1394
کد خبر: ۱۲۶۳۱۸
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
مدنی فدکی از صدور حکم میلیاردی برای 3 قاچاقچی برنج در استان سیستان و بلوچستان خبرداد و گفت: این افراد که در یکی از روستاهای شهرستان سرباز اقدام به ورود غیرقانونی برنج از کشور پاکستان می کردند دستگیر شدند.
به گزارش خبرنگار حقوقی و قضایی میزان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان تعزیرات حکومتی، سیدمرتضی مدنی فدکی افزود: افرادی که در یکی از روستا های شهرستان سرباز اقدام به ورود غیرقانونی برنج از کشور پاکستان و دپوی آن کردند پس از شناسایی دستگیر و بالغ بر 32 تن برنج با ارزش بیش از 1 میلیارد و 165 میلیون ریال از آنان کشف شد که بلافاصله پرونده این تخلف در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی ایرانشهر تشکیل و رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: پس از بررسی پرونده و طی مراحل قانونی و با توجه به اینکه متخلفان مدارک قانونی برای حمل و نگهداری این محموله برنج ارائه نکردند، قاچاق بیش از 32 تن برنج محرز اعلام و مالک این محموله قاچاق علاوه بر ضبط برنج های مکشوفه به میزان 1 میلیارد و 165 میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم شد.

وی افزود: رئیس شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی ایرانشهر برای 2 متخلف دیگر به دلیل معاونت در انجام تخلف جمعاً 720 میلیون ریال حکم پرداخت جزای نقدی صادر کرد.

مدنی فدکی گفت: از ابتدای سال تاکنون 219 فقره پرونده با موضوع قاچاق برنج هندی و پاکستانی با ارزش 11 میلیارد ریال در شعب تعزیرات حکومتی این استان مورد رسیدگی قرار گرفت.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *