رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

موافقتنامه بین دولت‌های ایران و چک به منظور اجتناب از مالیات مضاعف تصویب شد

9:57 - 05 بهمن 1394
کد خبر: ۱۲۶۳۱۴
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
نمایندگان مجلس کلیات لایحه موافقتنامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری چک به منظور اجتناب از اخذ مالیات مضاعف و جلوگیری از فرار مالیاتی در مورد مالیات های بردرآمد و تشریفات (پروتکل) الحاقی آن را به تصویب رساندند.
موافقتنامه بین دولت‌های ایران و چک به منظور اجتناب از مالیات مضاعف تصویب شدبه گزارش گروه سیاسی ، نمایندگان در نشست علنی امروز (دوشنبه، 5 بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی، کلیات لایحه موافقتنامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری چک به منظور اجتناب از اخذ مالیات مضاعف و جلوگیری از فرار مالیاتی در مورد مالیات های بردرآمد و تشریفات (پروتکل) الحاقی آن را با 152 رأی موافق، یک رأی مخالف و 8 رأی ممتنع از مجموع 229 نماینده حاضر در جلسه به تصویب رساندند.

براساس این گزارش ماده واحده لایحه موافقتنامه ایران و چک را با 151 رأی موافق، یک رأی مخالف و 3 رأی ممتنع از مجموع 228 نماینده حاضر به تصویب نمایندگان مردم در خانه ملت رسید.

در ماده واحده لایحه موافقت بین دولت های جمهوری اسلامی ایران و چک آمده است: موافقتنامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری چک به منظور اجتناب از اخذ مالیات مضاعف و جلوگیری از فرار مالیاتی در مورد مالیات های بردرآمد و تشریفات (پروتکل) الحاقی آن، مشتمل بر یک مقدمه و 27 ماده به شرح پیوست تصویب و اجازه مبادله اسناد آن داده می شود.

تبصره – هزینه های مالی موضوع بند 4 ماده 11 موافقتنامه، مجوز کسب درآمد غیرقانونی از جمله ربا محسوب نمی شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *