رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

امضای تفاهم‌نامه همکاری فیمابین ادارات کل زندان‌ها و میراث فرهنگی سمنان

19:20 - 04 بهمن 1394
کد خبر: ۱۲۶۱۵۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
در راستای همکاری میان ادارات کل زندانها و میراث فرهنگی استان سمنان با هدف ارتقاء سطح مهارت‌های مدجویان در حوزه صنایع دستی، شیوه نامه اجرایی بین دو دستگاه منعقد شد.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی زندانهای استان سمنان، در این تفاهم‌نامه که به امضای عباسعلی عرب مدیر کل زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی و حسین خواجه بیدختی مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان رسید دو دستگاه متقبل انجام تعهداتی در قبال یکدیگر شدند که از جمله مهمترین آنان می توان به برگزاری دوره‌های آموزشی و اعطای گواهینامه، برگزاری نمایشگاه و فروشگاه، تامین مواد مصرفی مورد نیاز، تجهیز کارگاه‌های آموزشی، استقرار موزه‌های سیار، معرفی مددجویان جهت شرکت در دوره‌ها و … اشاره کرد.

این تفاهم‌نامه با هدف بسط و گسترش صنایع دستی و آموزش هنرهای سنتی اصیل ایرانی و نیز آموزش صنایع دستی به مددجویان فاقد مهارت با هدف ارتقاء سطح مهارتهای مددجویان و جلوگیری از تکرار جرم و کاهش بزهکاری و کسب مقبولیت اجتماعی مددجویان پس از دوران حبس، شیوه نامه اجرایی بین دو دستگاه منعقد شد.

در این نشست، علاوه بر مدیران کل دو دستگاه، گونه‌پی مدیر نمایندگی بنیاد تعاون زندانیان استان، دهرویه کارشناس مسئول اشتغال زندانهای استان، صفاخواه معاون و صفارلو کارشناس میراث فرهنگی استان حضور داشتند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *